slått seg i barnehagen

Lon@

Forelsket i forumet
henta lona i barnehagen i dag og såg hu var litt oppskrapt under øyet , da vi kommer hjem så ser jeg rat hu har ganske bra snuslippe og er litt hoven på høyre side(blir liksom verre), jeg ringer barnehagen for å høre hva som er skjedd så er det ingen som tar tlf , ringte sikkert 8-10 ganger fra 15.30 -16.30 - for blir jo beskymret

syns det er dårlig at ingen sier fra om hu har falt å slått seg ....bambimamma var hos meg og passa moritz da jeg hentet jentungen , så vi blei litt forundra begge to at de ikke sier i fra

eller er det jeg som overreagere ...skal jallefall si fra i barnehagen i morgen

De kunne godt sagt i fra ja!
 Men er jo ikke sikkert hun tanta som var til stede når du var å henta lona visste om det?[8|]

i dag er 3dje gangen på rad jeg her henta Liam i b.hagen med blod ansikt....i dag dryppte det blod fra nesa hans...ikke mye gøy å komme til[&o]

men de sier hvertfall fra om at han har fallt ,men jeg skjønner ikke hvorfor de ikke passer bedre på ham når de vet at han faller...

han tar seg ALLTID fra med hendene når han faller når vi er å går tur...skjønner det ikke jeg...

men det er vel en del av det å ha barn i b.hage .....

som bambimamma sa hu må jo ha skreket høyt for det var ganske bra snuslippe og hu er jo bare to år og kan forklare seg veldig lite  , så noen må jo vite i barnehagen da , men skal ver saklig i morgen å spørre [;)]fint

så klart at ting skjer og ungen er aktiv ....men ok å få vite så jeg ikke tror det er noe annet som er gale med ungen .. for det såg litt skeiv ut i fjeset

oy.. stakkars.. e har jobba i barnehage.. e ikke alltid dem greie å følle med hvert eneste sekund.. så kansje dem trudde at det bare var ei lita skrape..

ja det kan jo ver det det.....for det blei liksom mer og mer hovent ...ellers var det jeg som ble reddere og reddere for det skulle ver noe anne....men de kunne tatt f...tlf da ....

ORIGINAL: Lon@

oy.. stakkars.. e har jobba i barnehage.. e ikke alltid dem greie å følle med hvert eneste sekund.. så kansje dem trudde at det bare var ei lita skrape..

ja det kan jo ver det det.....for det blei liksom mer og mer hovent ...ellers var det jeg som ble reddere og reddere for det skulle ver noe anne....men de kunne tatt f...tlf da ....

greit at dem ikkje trudde d va alvorli, men e jo greit å nevne d lissom når man hente ongen

Back
Topp