Slått på stortromma og kjøpt...

Devilina

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Så bra ut den dær da [emoji7]

Så bra ut den dær da [emoji7]
Ja, jeg er fornøyd, nå gjenstår det bare å få den i hus og teste den i stua :) Fikk den også på kampanje, så sparte 2300kr :D

Ååh, gøy å kjøpe ting :D jeg tror vi kommer til å ende opp med den vogna der, vi og. Ser ut som at den tar liten plass når man legger den sammen, og det er noe vi må ha :)

Så fin vogn :) Gleder meg til å kjøpe vogn selv! Er innom butikken og triller litt på den innimellom da :D

Ååh, gøy å kjøpe ting :D jeg tror vi kommer til å ende opp med den vogna der, vi og. Ser ut som at den tar liten plass når man legger den sammen, og det er noe vi må ha :)
ja den var overraskende liten og lett. og man får den lett sammen og opp igjen uten for mye plunder

Så fin vogn :) Gleder meg til å kjøpe vogn selv! Er innom butikken og triller litt på den innimellom da :D
Ja det må man jo, en ting er å se den, men man må få feelingen på den også. Det er i alle fall viktig for meg å ikke måtte bøye meg kjempe langt ned for å legge ned eller ta opp mini-me... Fikk meg en kraftig prolaps sist med største... skjønt... det var når jeg skulle legge henne på teppe på gulvet... total låsning og der sto jeg i 90grader... heeeeeelt jævli. Har en rygg som gjør som den vil til tider :(

Back
Topp