slår dere av dusjen mellom sjamponeringen ?

Selvsagt stenger jeg vannet når jeg såper inn håret. For det første koster det penger å varme opp vannet, for det andre så bruker man opp vann. Jo, det hender det blir vannmangel her til lands også. Alle dere som ikke stenger vannet, har dere samme praksis om dere er på ferie i sydligere strøk der de kanskje har litt dårligere tilgang på vann enn vi har? Har man problemer med dusjen så ok (lang tid før varme vannet kommer osv), men ellers syns jeg det er sløvt å la vannet renne.

jeg lar det nok renne ja....blir så kaldt uten...

kricam skrev:
Lar det renne.
Og jeg er ikke kjapp i dusjen, såå deilig å dusje og helt grusomt å gå ut av den! ;)

Jeg lar det renne, er jo ferdig på 5.min så gidder ikke å skru av for så kort tid.
Gubben derimot skrur av mellom shampoonering og innsåping, og han bruker lang tid i dusjen (trodde jo det hadde skjedd noe første gang han skulle dusje hos meg, ikke vant til slikt).

Bouncing buttplug skrev:
Det renner. Dusjen vår lever sitt eget liv, og skruer jeg den av så må jeg stille varmen på nytt mellom hver gang..

Her og, skrur jeg det av, må jeg gjerne skru det av og på noen ganger før det blir det det egentlig er stilt inn på.

Men sånn til vanlig, så foretrekker jeg å skru av vannet mellom hver gang.  Ørene mine er nemlig vare for sånne rare dype lyder.  Så føler meg tidvis en smule handicappet.

Nei, jeg pleier ikke å slå av dusjen mellom shamponeringen, da pleier jeg å skylle ut såpaemoticon

lar det renne, bruker ikke så lang tid på å gni det inn

Lar det renne og mens shampoen "virker" så shaver jeg kroppen :p

Men om det har hvert mange før meg som har dusja og jeg vet det er lite varmtvann igjen, så slår jeg av mellom innsåpninga av hår og kropp :)

Jeg stenger nesten helt av.

Jeg skrur ikke av vannet, men skrur ned litt trykket

TralleTrollol skrev:
Selvsagt stenger jeg vannet når jeg såper inn håret. For det første koster det penger å varme opp vannet, for det andre så bruker man opp vann. Jo, det hender det blir vannmangel her til lands også. Alle dere som ikke stenger vannet, har dere samme praksis om dere er på ferie i sydligere strøk der de kanskje har litt dårligere tilgang på vann enn vi har? Har man problemer med dusjen så ok (lang tid før varme vannet kommer osv), men ellers syns jeg det er sløvt å la vannet renne.

Hver sin kampsak, jeg lar vannet renne.

Back
Topp