slår dere av dusjen mellom sjamponeringen ?

RosaCupcake

Prøver på nr. 3
eller lar dere vannet renne mens dere har i sjampo eller balsam ?

det lurer jeg på idag :)

selv lar jeg vannet renne..

Lar det renne. Det tar noen sekunder å påføre shampoo og såpe, så det får være grenser for sparing. Bruker uansett så kort tid som mulig i dusjen, da dusjing er kjedelig :)

Det spørs hvor jeg er, og hvor mange som skal dusje etter meg.
Her hjemme gir jeg blanke, og bruker maaaasse vann.
Enkelte byer har restriksjoner på vannbruk om sommeren, og da synes jeg det er ok å bruke minst mulig tid i dusjen, og skrur gjerne av mens jeg såper meg inn.
Det samme hvis vi er hos svigers på f.eks julaften, og 6 stk etter meg skal dusje :) Da er det for å dele på varmtvannet. 

Det renner. Dusjen vår lever sitt eget liv, og skruer jeg den av så må jeg stille varmen på nytt mellom hver gang..

Godt jeg ikke er den eneste :)  hehe...

jeg slår av jeg og hvis det er mange som skal dusje etter meg. Men her hjemme lar jeg det renne.. blir så kaldt når man slå av vannet syns jeg.. :)

gutt09jente11 skrev:
Lar det renne ja, synes det er drit kjedelig å dusje, så der er jeg faktisk raskere enn mannen :P

samme her. har for mye annet å gjøre en å bruke evigheter i dusjen. :-)

Hvis dusjen er tett, ja. For ellers blir det vann på hele gulvet på badet. Men hvis ikke så lar jeg det renne! :-)

Skrur av! Ikke for å spare vann, men fordi jeg ikke vil at såpa skal skylles av med en gang, eller få shampo i hele ansiktet. Men merker jeg er blitt litt sløvere nå som jeg har større dusj, er jo bare å ta et skritt bakover, det var det ikke i dusjkabinettet. Men skrur altså så godt som alltid av. Er bare blitt en (u)vane.

Jeg lar vannet renne når jeg har i sjampo rett og slett fordi vi ikke at varme på badet, og ikke noe skikkelig avtrekk, så blir det for fuktig florerer soppen. Døren står som regel på gløtt og. Når jeg har i balsam vasker jeg resten av kroppen. Nå disker jeg som regel ikke lenger enn fem minutter med mindre jeg skal barbere meg. Da har jeg på lavt trykk med tykk stråle bare for å rense høvelen. Skjer om lag en gang pr måned ;p

Her renner vannet,gidder ikke å skru av ;) 

Ja, prøver å la vannet renne minst mulig. Ikke så mye for økonomiens del som for miljøets.Vann som helles ut i avløpet må renses. Renseprosessen er energikrevende og medfører CO2-utslipp. Derfor skrur jeg også igjen kranen når jeg pusser tennene.

lar vannet rene, ja det blir sykt kaldt

Nei, for jeg spyler jo kroppen da. Hadde kanskje gjort det om jeg måtte spare veldig på varmtvannet eller noe. 

Jeg lar det renne:) Det pleier ikke ta så lang tid, liksom;)

Det får heller gå opp i opp ved at jeg dusjer superfort;) Det er deilig etterpå, men før og under selve dusjinga er det bare et onde synes jeg.

gutt09jente11 skrev:
Lar det renne ja, synes det er drit kjedelig å dusje, så der er jeg faktisk raskere enn mannen :P

Slår av vannet ja, vane! 

lar det renne.

Lar det renne.
Og jeg er ikke kjapp i dusjen, såå deilig å dusje og helt grusomt å gå ut av den! ;)

Back
Topp