Slår de små?

Mine3+2

Forumet er livet
jentene i juni13
It's gonna be May 2019
Snøkrystallene2021❄️
Som tittelen sier.
Melinda er blitt et monster til å slå. Slår om hun ikke får viljen sin, om man sier nei, eller ikke slik. Ja, faktisk uansett hva jeg gjør så prøver hun å slå.
Og til tider når jeg ikke får stoppet henne og hun treffer godt nok så gjør det vondt.
Vær gang hun slår så sier jeg "ikke slå, er ikke lov. du må være snill" så der hun på meg med uskyldige øyner å slår seg selv.
Når er denne perioden over? Og hva hjelper til å få de til å slutte?
 
Trenger jeg si mer?

Neida, det var ett uhell..de slår egentlig lite.. mer dytting, og en stund beit den ene.
 

Vedlegg

  • 1409957067207.jpg
    1409957067207.jpg
    24,3 KB · Visninger: 48
Last edited:
Her slår han - og ler... Men vet det er en periode :) biter også :( men syns det er morsomt :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nei, slår ikke, setter kun i høye hyl så vinduene rister nesten. Tror ikke det er annet du kan gjøre enn hva du gjør, er nok en periode.
 
Her slår han - og ler... Men vet det er en periode :) biter også :( men syns det er morsomt :/


Sent from my iPhone using BV Forum
Biting har vi hatt en lang periode med, den har dabbet av, nå prøver hun å bite for at det klør i munn.
Ler å her, avogtil er det så vanskelig å holde seg å være alvorlig når hun holder på.
 
Mi slår, sier au og ler.. :p
 
Ho slår når ho blir sint. Men mest seg selv... Lugger og klorer seg selv også. Ho er en hissigpropp uten like. Ho kommer aldri bort å slår meg, men hvis jeg bærer ho eller ho sitter på fanget kan ho fort klaske til meg dersom ho blir sint. Har et håp om at ho skjønner at det er strengt forbudt snart!
 
Han slår om han ikke får viljen sin. Er en periode. Han kaster smokk/mat ++ på gulvet også om noe går han i mot.
 
Leste en plass at de mest voldelige er 2 åringer , før de har lært å slutte med det. Så, hurra for den :) mye kjekt i vente !


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Han slår om han ikke får viljen sin. Er en periode. Han kaster smokk/mat ++ på gulvet også om noe går han i mot.
Ja, er en del ting som går i gulvet eller i veggen. Sta å egne disse små tassene.
 
Leste en plass at de mest voldelige er 2 åringer , før de har lært å slutte med det. Så, hurra for den :) mye kjekt i vente !


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, blir vell verre før det blir bedre.
 
Hu slår heldigvis ikke.. men hu setter i en høy(!!!) C og sitter eller ligger på gulvet og hyler! Så artig atte! :rolleyes::mad::oops:
 
Ho slår innimellom. Og har bitt ett par ganger... Storebroren husker jeg var helt ekstrem.. det går heldigvis over (håper jeg- storebroren slår enda)..
 
Slår ikke oss, men kaster ting og slår i bordet/gulvet når han ikke får viljen sin :)
 
Markus har aldri slått. Har har biti et pat ganger, men ikke fordi han har vært sinna. Han er igrunn aldri sinna :p
 
Markus har aldri slått. Har har biti et pat ganger, men ikke fordi han har vært sinna. Han er igrunn aldri sinna :p
Så heldig du er! :p her har vi hatt en skikkelig sur og grinete dag :p var godt å legge henne å sove for kvelden :p
 
Han her slår, og koser rett etterpå så han skjønner vel at det er galt. Han hadde slått en i bhg, men fått igjen etter det har de ikke sett at han har gjort det no mer :)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg tok det opp med helsesøster i dag på kontroll. Hun sa at man skulle avlede og gi masse kjærlighet.
 
Back
Topp