x1x~Anni87~
Forumet er livet
Bare lurer på det jeg. Er det normalt? Adrian har vært sint idag og slått kameraten sin flere ganger og tar fra han leker..Vist jeg sier nei og tar han vekk hyler han og vrir seg vekk. Gjør deres barn slik?[&o]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ThothamonUff..Man må jo lære de at det ikke er greit og slå[&o]
Nei, Maren har aldri vært fæl til å slå. heldigvis.
Håper sara ikke begynner med det.
men derimot en jeg passet, han slo og slo, men moren å de styntes det var helt greit, han slo de og, men de brydde seg ikke.[8|][:'(]
ORIGINAL: MadeleineJa håper det,men han har gjort det vær gang han er med han egentlig. Men viser samtidig at han synes det er kjempegøyt og være med han. Også blir han plutselig sint helt ut av det blå liksom..
Når jeg var liten så var jeg fæl til å dytte andre![&o]
Er nok bare en fase tror jeg! Men kjedelig når det pågår![8|][&:]
ORIGINAL: MadeleineNei han bare står der og gjør ingenting. Er det som er så rart liksom.
Kankje han andre ærter han opp?[8|]
ORIGINAL: Mammatiladrian
men derimot en jeg passet, han slo og slo, men moren å de styntes det var helt greit, han slo de og, men de brydde seg ikke.[8|][:'(]
Men får så vondt jeg når jeg ser at han slår. Han slår meg også avogtil,men da sier jeg nei og går vekk..
ORIGINAL: ThothamonJepp. Ville bare høre om dere har opplevd det samme. Vi skal til helsesøster snart,så da tenkte jeg og høre med hun.[:)]
ORIGINAL: Mammatiladrian
Men får så vondt jeg når jeg ser at han slår. Han slår meg også avogtil,men da sier jeg nei og går vekk..
håper det bare er en fase han er i. er ikke kjekt for deg. xxxxxxxx fingrene for at det bare er en fase han er i som går over fort.
men tror hs har ende tips de kan komme med hvis det ikke bedrer seg.