Slåing

Haha jada, kom neste påske..så skal jeg gjemme et egg til deg å haha :p

Jeg tror jeg har slått meg litt :p haha neida..jeg liker battery bedre egentlig..men tar ofte burn fordi man får tak i det uten sukker :p

Vet du hva jeg vil ha i egget mitt da:D?
Aha, skjønner;) Hva snop har du da:D?
 
Vet du hva jeg vil ha i egget mitt da:D?
Aha, skjønner;) Hva snop har du da:D?

Haha surt godteri og marsipan? :p

Jeg hadde faktisk rester (!!) av surt smågodt fra sist lørdag og noe sjokolade :) mmmm.. samme hos deg eller? :D
 
Haha surt godteri og marsipan? :p

Jeg hadde faktisk rester (!!) av surt smågodt fra sist lørdag og noe sjokolade :) mmmm.. samme hos deg eller? :D

Stemmer;) Haha. Fordel om marsipanen har sjokoladetrekk;)

Oioioi!! Rester? Ikke værst til å være deg:p Latt de ligge en hel uke altså? Har det ikke ropt på deg fra skapet:p?
 
Stemmer;) Haha. Fordel om marsipanen har sjokoladetrekk;)

Oioioi!! Rester? Ikke værst til å være deg:p Latt de ligge en hel uke altså? Har det ikke ropt på deg fra skapet:p?

Haha ja helt enig der! Da den smaker best :)

Ja as! Er stolt over det.. haha tror det er første gangen det har skjedd altså :p det har prøvd å rope, men uten hell hahaha :D :p skriver kalorier igjen, og om jeg spiser litt godteri, så må jeg jo skrive ned det å..og det vil jeg ikkr :p haha men alt ble tomt igår da! Så da slipper jeg å tenke no på det denne uka :)
 
Haha ja helt enig der! Da den smaker best :)

Ja as! Er stolt over det.. haha tror det er første gangen det har skjedd altså :p det har prøvd å rope, men uten hell hahaha :D :p skriver kalorier igjen, og om jeg spiser litt godteri, så må jeg jo skrive ned det å..og det vil jeg ikkr :p haha men alt ble tomt igår da! Så da slipper jeg å tenke no på det denne uka :)
Aha, skjønner. Kor mange kcal ønsker du ligge på da?:)
 
Aha, skjønner. Kor mange kcal ønsker du ligge på da?:)

Litt treigt svar men, haha prøver å holde meg til 1200kcal om dagen :) men hender jeg går litt over :p
 
Litt treigt svar men, haha prøver å holde meg til 1200kcal om dagen :) men hender jeg går litt over :p
Kan godt forstå du går over enkelte dager. 1200kcal er ikke så mye:p
Her ligger jeg sikkert på 2500 om ikke mer:p
 
Kan godt forstå du går over enkelte dager. 1200kcal er ikke så mye:p
Her ligger jeg sikkert på 2500 om ikke mer:p

Haha du som er så slank og fin? :D heldige deg!! Stått litt stille med vekta nå (tror jeg, har ikke veid meg på noen uker)..prøver å holde meg til grensa, men med dårlige netter, sykdom og lite energi så er det lett å drite i det :p haha
 
Haha du som er så slank og fin? :D heldige deg!! Stått litt stille med vekta nå (tror jeg, har ikke veid meg på noen uker)..prøver å holde meg til grensa, men med dårlige netter, sykdom og lite energi så er det lett å drite i det :p haha
Hihi takk:) Høy forbrenning.
Blir sånn, så det er lov;)
 
Hihi takk:) Høy forbrenning.
Blir sånn, så det er lov;)

Ja det er noen som har det :p

Jada jeg gidder ikke å stresse med det! For da føler man seg bare dårlig når man ikke klarer å følge dietten ;) går hvertfall ikke opp i vekt da, så da går det helt greit :D tar bare bitte litt lenger tid :p
 
Ja det er noen som har det :p

Jada jeg gidder ikke å stresse med det! For da føler man seg bare dårlig når man ikke klarer å følge dietten ;) går hvertfall ikke opp i vekt da, så da går det helt greit :D tar bare bitte litt lenger tid :p

Helt sant det.
Men selvom jeg er slank er formen bad da:p Eier jo ikke kondis:p
 
Back
Topp