Slå sammen bryllup og dåp

Mrs.JaxTeller

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Noen som har gjort det og kan fortelle litt om hvordan dagen ble ? Også litt om tiden før osv, ja, deres erfaringer :)?

Vi har den vrien på det at det er ingen som skal vite om det (utenom forlovere og våre mødre, men de får vite det ganske nært opp mot datoen).

Vi ønsker ikke noe stor ståhei irundt det, gaver trenger vi da ikke, så tenker at d blir vi gifter oss, døper lille, å så har vi vanlig dåpsselskap med mat først , kaker, å så avslutter vi det der :)

Jeg har brudekjole hengende fordi vi skulle gifte oss i februar , men utsatte det siden vi har termin 1 januar :)

Legger til at vi har snakket om å gjøre det på tinghuset,ja, men greia er at vi har en ganske stor familie som vi veldig gjerne ønsker å ha der med oss :)

Vi hadde dåp og bryllup samtidig. Inviterte til begge og feiret med middag. Tok bryllups bilder og dåpsbilder hver for seg. Vi giftet oss først og da vielsen var over satte Vi oss på benken og hadde dåpssermoni. Det ble veldig koselig.

Har vært i et slikt. Jeg ELSKER jo bryllup og følte meg litt snytt (!!) men tror nok at de følte det var greit. Særlig om dere ikke vil ha noe fullt fokus på bryllupet, men syns det er hyggelig at familien får være tilstede.

Eg har aldri hatt den drømmen om et stort bryllup der alle øyne e på meg m når eg går opp kirkegulvet, så me slo sammen bryllup og dåp :) Samtidig har eg veldig stor slekt og mannen har veldig få, og alle på mi sia har ein meining rundt bryllup og kim så må komma, så det va o ein av grunnane te at me slo det sammen, når det gjelde dåp e det akseptert at det e mer intimt. Men me sendte ut invitasjon te dåp og bryllup, så det va ikkje sånt superhemmelig, men me slo det ikkje opp på fb elle satt inn annonsa i aviså.

Selve dagen gjekk me te at eg og forlovar gjorde oss klare hos mamma og pappa, mens mamma paste litlå og mann og forlovar gjorde seg klar hima hos oss. I kjerkå blei vielsen tatt fyst så dåp, det meinte presten va mest rett og me hadde ikkje noe å sei på det :)

Ette kjerkå gjekk turen te lokalet for mat, gaver, bilder og kos. Me va vel rundt 25 stk. Heile kvelden va over før tolv og alle va fornøyde :)

Masse lykke te me planlegging og gjennomførelse :D

jeg hadde ikke det selv, men jeg har vært i ett :) Bruden slet litt med å holde det hemmelig dog, for jeg overnattet hos de rett før "dåpen", og hun kom fra frisøren med diamanter i håret :p hihi! vi ble dog likevel ganske overrasket, men folk hadde jo ikke pyntet seg for BRYLLUP da :p

Back
Topp