V Vand Forumet er livet 16 Mar 2011 #1 Etter å ha sittet ute i sola og lest "rampete robin" til Ine MED slalombriller på meg, fikk jeg en faen i meg!!!! Jeg dro og kjøpte meg mine første solbriller EVER!!!!!!!!!!! Til nesten TUSEN kr! [&:][&:][&:][&:][&:] Og vi som skulle spare til syden og alt[&:]
Etter å ha sittet ute i sola og lest "rampete robin" til Ine MED slalombriller på meg, fikk jeg en faen i meg!!!! Jeg dro og kjøpte meg mine første solbriller EVER!!!!!!!!!!! Til nesten TUSEN kr! [&:][&:][&:][&:][&:] Og vi som skulle spare til syden og alt[&:]
Lene1986 Forumet er livet 16 Mar 2011 #2 Gratulerer med nye solbriller [:D][:D] Du skal nok se at de er verd pengene du ga for de. [;)]
MeMyself Forumet er livet ❤️Mailykke 2022❤️ 16 Mar 2011 #3 Hvis det var dine første par solbriller, så syns jeg det burde være helt greit! [:-][:D]
V Vand Forumet er livet 16 Mar 2011 #4 ORIGINAL: MeMyself Hvis det var dine første par solbriller, så syns jeg det burde være helt greit! [:-][:D] jeg hadde ett par til ca 200 kr for ti år siden, men mannen satte seg på de etter to dager......... siden har jeg ikke hatt solbriller! Men nå er øynene mine begynt å bli gamle og mer lyssky, så da MÅTTE jeg ha meg solbriller! [:D] Egentlig skulle dere ha hatt bilde fra da vi satt ute med slalombriller og leste! [8D] *klasker seg i panna og angrer*
ORIGINAL: MeMyself Hvis det var dine første par solbriller, så syns jeg det burde være helt greit! [:-][:D] jeg hadde ett par til ca 200 kr for ti år siden, men mannen satte seg på de etter to dager......... siden har jeg ikke hatt solbriller! Men nå er øynene mine begynt å bli gamle og mer lyssky, så da MÅTTE jeg ha meg solbriller! [:D] Egentlig skulle dere ha hatt bilde fra da vi satt ute med slalombriller og leste! [8D] *klasker seg i panna og angrer*