skyvedørsgarderobe

skalblimamma

Flørter med forumet
jeg vil så gjerne ha skyvedørsgarderobe på soverommet, men finner ikke den rette.
Har følgende ønsker:
* ramme (altså ikke skinne på gulvet og i taket)
* hvite/lyse fronter
* en eller to dører i glass
* 3 eller 3,5 meter bred
* minst 50 cm dyp
* og helst ikke sviiindyr ;)

Er det noen som har noen forslag om hvor jeg kan begynne letinga etter en fin garderobe, og kanskje det er noen av dere som har lyst til å vise meg deres garderobe ??

jeg har erfaring med pax skap fra ikea menjeg har kunn vanlige skap dører men tror de også har skyvedører til dem også , men jeg anbefaler ikke skyvedører , liker best skapdører siden jeg syns skyvedører er stress

pax skapene har masse å velge på ...rett å slett fantastisk bra og billig

har pax med vanlige dører på badet og er kjempe fornøyd med det, men på soverommet bør jeg nok helst ha skyvedører for å få skap på hele veggen (går to trappetrinn ned fra døra inn til soverommet og gulvet og da får jeg ikke opp døra på skapet eller må ha et kortere skap, men da blir det så rart lite "rom" der)
meeeen.... jeg finner ikke helt det jeg hadde tenkt meg i skyvedørsfronter på IKEA (selv om jeg heller mot å velge det hvis jeg ikke får noen skikkelig gode ideer her ;))
ville helst hatt birkeland dørene.... i skyvedør ;)

vet du at de har pax skap som er 70 cm høyde ...vi har skap på hele veggene og over senga for å få mest mulig skap på soverommet ...ganske pratisk... mendet ser vel veldig tysk ut med skap over sengen ..

Vi har den største pax garderoben med skyvedører og jeg er superfornøyd[:)]
Vi hadde egentlig tenkt til å kjøpe fra Garderobemannen eller noe,men så falt valget på Pax og jeg angrer ikke. systemet er flott og den er lett å holde ren pluss at den ser bra ut[:)]

har pax birkeland fra ikea med både skapdører og skyvedører. syns det er bra skap jeg, men nå skulle jeg ønske jeg hadde tatt andre dører.

ORIGINAL: MaRtE:)

har pax birkeland fra ikea med både skapdører og skyvedører. syns det er bra skap jeg, men nå skulle jeg ønske jeg hadde tatt andre dører.

finner den ikke på ikea.no med birkeland skyvedører jeg... hjelp? ;)

har du høyden under taket til skyvedørsløsningen til ikea - så gå for det! her er det for lavt, så vi har den lave pax birkeland med dører. veldig fornøyd da!

ORIGINAL: Primrose

har du høyden under taket til skyvedørsløsningen til ikea - så gå for det! her er det for lavt, så vi har den lave pax birkeland med dører. veldig fornøyd da!

går, med 1cm klaring, noen plasser 3 cm...
med andre ord, et gamelt, skjevt, men sjarmerende hus ;)

Back
Topp