Skyvedørsgarderobe

Kvitre

Forumet er livet
Prøver her også...

Er det noen som har noen fine skyvedørsgarderober å vise bilde av? Både dører og innmat!?

Vi skal ha en på det nye rommet snuppa skal få, og har lyst på noe annerledes enn det vi har på vårt rom (de er fra garderobemannen med hjemmelagd innmat av tråstativ, hengestativ og hylle).

PAX sine skyvedørsgarderober fra Ikea er veldig greie... Der kan du sette sammen alt etter str. og utseende:)

LUMI har garderober du kan bestille med valgfri NCS kode på døren og evt.sidevegg, kan du kjøpe råååsa garderobe[;)][:)] uansett så voille jeg når jeg først bestillte meg garderobe ikke kjøpt standard-garderober som f.eks IKEA har, men etter mål hos en forhandler, jeg ville og lagt litt penger i en med skikkelig skinnesystem siden du har en liten som skal åpne-lukke-åpne-lukke
jeg kan se om jeg finner noen bilder på jobb imorgen[;)]

Ja, tar gjerne imot bilder [:D]
Sant det du sier med skinnene. De kommer til å få litt medfart i starten er jeg redd. Vi må bestille på mål, for dørene skal gå fra vegg til vegg, og trenger 3 dører (det er iallefall det vi har på soverommet vårt, og de to rommene er like brede).

Vi kjøpte skyvedørsgarderobe fra garderobemannen [;)] Kan anbefale de altså!

Vi har fra Garderobemannen, den er med sånne skinner og elsker den! Syns den er råstilig. Pleier egentlig ha dørene annenhver, syns det er finest, men fant et bilde på pcen, fra da jeg hadde malt soverommet, derfor litt "dårlige" bilder av selve dørene.... [:)]

fant ett til [:)] 

fikk ikke funnet noen bilder idag jeg kvitrus, skal se om jeg rekker det imorgen[;)]

ElineSmåen: Takk for titten. Har selv fra garderobemannen på soverommet vårt + i yttergangen. Er jo i og for seg fornøyd, men syns de virker litt "skranglete", spesielt de på rommet vårt. Kan det kanskje ha noe med at de er så store? Hvor brede er deres dører? Hva slags innmat har dere?

Her er de vi har på rommet vårt:

Går det å ha 4 mindre på samme bredde? Rommet til snuppa er like bredt som vårt...
(ser de ser mindre ut på bildet enn de er i virkeligheten. Ellers får vi bare ta en tur til Garderobemannen og se "live")

Kan ikke hjelpe deg dessverre, alt vi har er fra garderobemannen! [:D] Jeg syns de er kjempeålreite. God kvalitet, spesielt på uttrekksmekanismen i kurvsystemene! 

ORIGINAL: Pijah

Kan ikke hjelpe deg dessverre, alt vi har er fra garderobemannen! [:D] Jeg syns de er kjempeålreite. God kvalitet, spesielt på uttrekksmekanismen i kurvsystemene! 

Da har dere kjøpt innmat (kurvsystem) fra garderobemannen også, ikke sant? Vi hadde så mange stådskuffestativ fra før av, så i skapet vårt har vi "hjemmesnekra" innmat. Syns ikke det fungerer strålende, for det hender noen skuffer sklir ut av sporet...

Foreldrene mine har hatt skyvedørsgarderobe fra Elfa i alle år..
De har holdt kjempebra, og er absolutt og anbefale!! :)

http://www.elfa.com/

ORIGINAL: Kvitre

ElineSmåen: Takk for titten. Har selv fra garderobemannen på soverommet vårt + i yttergangen. Er jo i og for seg fornøyd, men syns de virker litt "skranglete", spesielt de på rommet vårt. Kan det kanskje ha noe med at de er så store? Hvor brede er deres dører? Hva slags innmat har dere?

Her er de vi har på rommet vårt:

Går det å ha 4 mindre på samme bredde? Rommet til snuppa er like bredt som vårt...
(ser de ser mindre ut på bildet enn de er i virkeligheten. Ellers får vi bare ta en tur til Garderobemannen og se "live")

Våre dører er 90cm brede. Ikke lagt merke til at våre er skranglete, så veldig fornøyd. [:)] I den ene enden har vi faktisk et skap, med hyller på den ene siden og hengeplass på andre, dørene er selvfølgelig tatt av [8D]. Ellers har vi bare enkelt kurvsystem. Slike hvite som man kan bygge på [:)]

Jeg HATER kurvsystem, så jeg anbefaler vanlige hyller [:)]

Back
Topp