Skytte76

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
GRATULERER
med bryllupsdagen!!!

Tusen takk[:D] Har du vært på generell og snoket nå[;)] Hihi! Nå er det dusjen på meg og mannfolktid etter det. Logger meg nok på etterhvert igjen[:)]

ORIGINAL: skytte76

Tusen takk[:D] Har du vært på generell og snoket nå[;)] Hihi! Nå er det dusjen på meg og mannfolktid etter det. Logger meg nok på etterhvert igjen[:)]

Må vel innrømme det, ja - jeg snoker litt på Generell når det blir for stille her[;)]

Skjønner det godt jeg. Litt moro å følge med fra sidelinjen der inne. Sjelden jeg legger inn noe der for tiden. Blir helt forvirra av alle som bytter nick i hytt og tyttebær[8|] To som kaller seg det samme, bare stor og liten forbokstav som skiller.

Blir helt forvirra av alle som bytter nick i hytt og tyttebær[8|] To som kaller seg det samme, bare stor og liten forbokstav som skiller.

Det er vi mange om!![8|]

Skjønner liksom ikke helt poenget med det, men det får så være. Nå skal jeg kose meg med det som er igjen av kvelden og ofre den for min mann. Prøve å få litt ut av denne dagen/ kvelden sammen[;)]

Skjønner liksom ikke helt poenget med det, men det får så være. Nå skal jeg kose meg med det som er igjen av kvelden og ofre den for min mann. Prøve å få litt ut av denne dagen/ kvelden sammen[;)]

Kos dere!!
Skal hilse og gratulere fra storeJR også[:)]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Kos dere!!
Skal hilse og gratulere fra storeJR også[:)]

Takker for det[:)] Hils tilbake fra meg da[:)]

Gratulere me bryllups dagen.

(veldig likt vi får til ting. Dere i dag vi på torsdag og fått barna på samme dag [;)])

GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN!!

Ser at du ikke er pålogga så håper dere koser dere masse!!! [;)]

Back
Topp