Skyr

Vand

Forumet er livet
er faktisk dødsgodt! [:D]

Det vet jeg og Tjukkaaa godt!!![:D][:D]

Det går ned på høykant her! Bare synd det er aspartam i den...

ORIGINAL: Reinbue

jeg elsker det.
sier dere forresten skyr med K eller schyr?

jeg har lyst til å si schyr, men tjukka og missme sier at det heter sKyr[;)]

ORIGINAL: *RubensMamma*

så dere DET KNALL tilbudet til mega sist uke? 14.90!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kostet jo hele 16 kr før!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@] *typisk mega*

Haha.. Jeg kikker alltid på lappene bak, for mange av de tilbudene er lite gode...[8D] gidde å spare 1kr da....

ORIGINAL: Vand

jeg elsker det.
sier dere forresten skyr med K eller schyr?

jeg har lyst til å si schyr, men tjukka og missme sier at det heter sKyr[;)]

alltid lurt på det skjønner du. jeg sier jo schyr, men kanskje jeg skal begynne med sKyr

ORIGINAL: *RubensMamma*

så dere DET KNALL tilbudet til mega sist uke? 14.90!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kostet jo hele 16 kr før!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@] *typisk mega*

WOHOOOO!!!! DET tilbudet skulle jeg ha visst om, skulle ha hamstret!!

hva er aspartam?
skyr har jo masse proteiner da, så det er en veldig sunn yoghurt

aspartam er ett kunstig søtningsstoff som brukes istedet for sukker[;)]

jeg kjøper det og spiser det,men jeg synes det er for surt!! jeg liker konsistensen. Skulle ønske det var bittelitt søtere altså.

ORIGINAL: Vand

hva er aspartam?
skyr har jo masse proteiner da, så det er en veldig sunn yoghurt

aspartam er ett kunstig søtningsstoff som brukes istedet for sukker[;)]

Jo, det vet jeg. Men snuppa skulle heller fått sukker enn søtningsstoff syns jeg da...

JEG OG DIGGGGGGGER SKYYYR![:D] Liker ikke alle de norske variantene da[8D] de der med bærsmak føles bare helt feil... vet ikke hvorfor... Vaniljeskyr ligner mest på det hjemme og så liker jeg mangoskyr og[:)]

ORIGINAL: Tjukkaaa

JEG OG DIGGGGGGGER SKYYYR![:D] Liker ikke alle de norske variantene da[8D] de der med bærsmak føles bare helt feil... vet ikke hvorfor... Vaniljeskyr ligner mest på det hjemme og så liker jeg mangoskyr og[:)]

jeg spiste mangoskyr når jeg skrev denne tråden[8D] vanilje har jeg ikke smakt, men jordbær og skogsbær er MMMMM!!!! [:D][:D][:D]

Liker ikke de der Q-greiene [&:]
...men så har jeg bare smakt skogsbær og bringebær da...
Kanskje jeg skulle prøvd mango? [:)]

Liker nemmelig vanilje - hjemmelaget [;)] [:D]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Liker ikke de der Q-greiene [&:]
...men så har jeg bare smakt skogsbær og bringebær da...
Kanskje jeg skulle prøvd mango? [:)]

Liker nemmelig vanilje - hjemmelaget [;)] [:D]

Vanilje er best! Helst med litt fløte og ferske blåber også[:D]

er det bare jeg som synes de er så sure? jeg lager grimaser når jeg spiser de.... mulig jeg må strø litt blenda sukker over.. hehe

ORIGINAL: tosmågull*

er det bare jeg som synes de er så sure? jeg lager grimaser når jeg spiser de.... mulig jeg må strø litt blenda sukker over.. hehe

Jeg må bare le litt... du burde smakt ubehandlet skyr da[8D] når jeg var liten kjøpte man skyrklumpen ubehandlet og så måtte mor tilsette sukker og melk og vaniljedråper for å få den spiselig[8D]

Men er mange i island som spiser skyr med sukker på. Jeg syns det blir for søtt men så er jeg også oppdratt med litt sur skyr da[:D]

Nabodamen (tidligere nabodamen) sa at den "skulle" spises med melk og sukker på,
så jeg deljer på med god samvittighet [8D] [:D]

...siden det er sånn den SKAL spises altså... [:D] [:D] [:D]
(Og ikke kom her og fortell meg noe annet nå Tjukkis [>:])

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Nabodamen (tidligere nabodamen) sa at den "skulle" spises med melk og sukker på,
så jeg deljer på med god samvittighet [8D] [:D]

...siden det er sånn den SKAL spises altså... [:D] [:D] [:D]
(Og ikke kom her og fortell meg noe annet nå Tjukkis [>:])

hehe altså det kommer an på hvordan skyren ser ut når du har lagd den. Fordi det kan hende at du faktisk har "ubehandlet" skyr når du har laget det og da må man faktisk med litt mengde sukker for å få den passe[8D]

Back
Topp