Skyr !

Stor og lillesprett

Elsker forumet
Genialt som som mellom måltid eller som en liten kvelds snacks..

Ikke er det fett, ikke tilsatt sukker også er det masse proteiner [:D]
Den med bringebær og granateple er min favoritt.. [;)]

Men, noen som har spist den ? Ser på alle youghurtene vi kjøpte idag, og ingen har utgangsdato ?
Står på siden, best før: se stemplingsdato. Har ikke lagt merke til det før.
Er det "trygt" å spise youghurt om den ikke lukter osv ? [8D]

Syntes også den er god [:)] Det med dato aner jeg ikke, hehe, men kanskje den ikke var stemplet med en feil? [8|]

ORIGINAL: FrøkenFryken

Syntes også den er god [:)] Det med dato aner jeg ikke, hehe, men kanskje den ikke var stemplet med en feil? [8|]

At det partiet er uten stempel...

Det er ganske syrnet fra før, så frem til at de ikke har endret lukt og konsistens ville jeg spist de[:D]

ORIGINAL: Navigare jenta

datoene står på toppen [;)] jeg bruker d "ofte" som mellommåltid..... liker både den rosa og lilla.. men ikke prøvd den blå/lilla enda.... [8D]

Står ikke noe på toppen på disse her..
Kanskje jeg skal sende inn klage og si at jeg vil ha nye med stempel på, også spise de og ? [;)]

ORIGINAL: Stor og lillesprett

datoene står på toppen [;)] jeg bruker d "ofte" som mellommåltid..... liker både den rosa og lilla.. men ikke prøvd den blå/lilla enda.... [8D]

Står ikke noe på toppen på disse her..
Kanskje jeg skal sende inn klage og si at jeg vil ha nye med stempel på, også spise de og ? [;)]

hehe... ja, kanskje d [;)] troor d er på plastlokket d ska være stemplet.. ikke 100% sikker.. men ganske.. vet ihvertfall d er oppå... hehe

Ja, da er det hvertfall ikke stempel på disse.. Men spiller ingen rolle nå lenger, for nå er de tomme [;)]

Back
Topp