Skyll,brett,stapp..

Skyller ikke ;) slenger alt av papp i en stor ikeakasse som tømmes når den er full. Vi har ikke kildesortering her..

Jeg skyller... Bretting og stapping er det stort sett samboer som tar seg av... ;-)

...gjør du dette fortsatt med kartongene? Eller blir det bare kastet nedi dunken med en gang?

Jeg gjør det(skyller,bretter og stapper) mannen gjør det ikke....
Nei, jeg gjør det sjelden dessverre..

Skyller og kaster i pappsøpla. :p burde ha bretta og stappa og, men går litt for lite melk her i huset til at det er vits i.

Skyller, bretter og stapper ja. Selvsagt

Skyller og bretter. Stappe gidder vi ikke med for liten kjøkkenbenk som det er og tømmer søpla for ofte.

Skyller og tørker. (Setter oppned i vasken) så kastes det i papirdunken når vi tømmer søppel. Innimellom er jeg flink å brette, men stapper ikke da vi drikker lite melk her i hus, og det da blir stående i laaang tid på benken.

Skyller, bretter og stapper, så får jeg bedre plass i kartong-søpla :p

Jeg er ikke noe flink til det. Her går de rett i papirsøpla. Mannen derimot... Jeg får så mye kjeft fordi jeg ikke skyller, bretter og stapper :p

Her er det nok bare tøm og.. ja.. thats it.. Tror noen havner i papp og noen i rest.. Ellers så går det på bålet..

Her kastes alt bare i en stor IKEA bag og den bæres ut når den er full.
Har aldri fått til den stappinga

Back
Topp