Skyggestreker - vanlig å oppleve?

Fikk skyggestrek den dagen jeg skulle hatt mens på strips, og jeg var(er) gravid

Er 12 eller 13DPO, så tenker vel at dette er å gripe etter halmstrå.
Hei. Jeg synes BP sine tester er gode. Jeg har hatt utrolig mange helt blenda tester. Hvis det er skygge på de, produserer kroppen din hcg. Det er min mening. 12/13 dpo er enda tidlig og det kan bety at du får en mer tydelig positiv test.

Det kan dessverre også bety kjemisk. Jeg hadde det sist. Jeg fikk også positiv CB digital, men testene økte ikke i styrke slik som de skulle, så jeg skjønte det ikke gikk vegen.

Det er vondt når man håper og man ser streker som ikke blir noe av…. Men jeg ville ha håpet litt til likevel. Jeg ser streken hos deg. Mensmurringer kan være graviditet også. Vanskelig å skille så tidlig..
Håper virkelig for deg :Heartbigred

Jeg har aldri opplevd skyggestrek på 2 år med prøving. Ikke alle som får tydelig strek før noen dager etter IKM. Har du testet igjen? :)

Her er testen min 11 dpo. En annen merke, ganske svak, men var (er) gravid.

Vedlegg

• IMG-20221018-WA0010.jpeg
    IMG-20221018-WA0010.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 229
Ikke testet mer nei. Kjenner litt murringer, så mensen kommer nok i morgen kveld tror jeg.
Det er normalt å få murringer ved graviditet så det er jo håp :)

Jeg har aldri opplevd skyggestrek på 2 år med prøving. Ikke alle som får tydelig strek før noen dager etter IKM. Har du testet igjen? :)

Her er testen min 11 dpo. En annen merke, ganske svak, men var (er) gravid.
Hei. Jeg har ikke testet igjen. Ser at streken din er/var mer tydelig, og farge på den. Så ikke noe egentlig farge på min dessverre.

Back
Topp