Skyggestreker fra babyplan

Lilletrille9

Glad i forumet
JuniJubel2021
❄️ Januargull 2023 ❄️
Lurer på en ting angående babyplan sine tidligtester. Ser jo at veldig mange får skygger på disse, inkludert meg selv noen ganger.

jeg åpnet en ny pakke av nyskjerrighet, fordi jeg aldri har sett på tester før den ble dyppet i urin. Innrisset der fargen skal komme er jo kjempesynlig!

Merket meg at dette forsvant da testen ble dyppet i urin, og etterhvert dukket det opp en svak strek igjen. Denne streken tørr jeg jo ikke lenger stole på...

Øverste test er før urin, andre bilde er etterpå.
Skjønner jo at mange kan få skyggestreker om det er testene som er slik. Og ved så svak test ser man jo ikke om den er rosa heller. Vet ikke hva jeg skal tro, vet ikke om jeg synes så godt om disse tidlige testene om det blir så usikre resultat. Det er jo gjetting i blinde. Kanskje dette er lærepengen min på å holde meg litt lenger :hilarious:

8 dpo idag forresten, så er fullt klar over at det er veldig tidlig, men jeg er ikke kjent for god tålmodighet uansett så. Er det noen som har litt erfaringer på det her? Som har slike steker, eller var jeg bare uheldig med akkurat denne?
 

Vedlegg

  • 1C61F3BA-8798-41D2-8B3A-91BFBD4C65C4.jpeg
    1C61F3BA-8798-41D2-8B3A-91BFBD4C65C4.jpeg
    30,2 KB · Visninger: 1.014
  • 6AB1DBCD-65DF-4A35-920D-9898D6B7F044.jpeg
    6AB1DBCD-65DF-4A35-920D-9898D6B7F044.jpeg
    37,5 KB · Visninger: 1.024
Jeg ville tenkt rosa strek og at du får en sterkere i morgen eller overimorgen ;)
 
Har aldri fått skygge på disse.

Tror det over er babystrek :)
 
Jeg fikk bare sterke skygger på babyplan, bruker ikke de lenger pga det, men jeg håper det er babystrek hos deg ❤️
 

Vedlegg

  • E0BF5AE8-D101-49FC-8EE1-B389CCBEDE35.jpeg
    E0BF5AE8-D101-49FC-8EE1-B389CCBEDE35.jpeg
    17 KB · Visninger: 834
Aldri fått skygge på babyplan-tester. Synes testen ser positiv ut! Prøv igjen om en dag eller tre du ;)
 
Jeg har fått skyggestrek flere ganger på Babyplan tidligtestene, men håper det er babystrek for deg! :Heartred
 
Jeg har fått sterk skyggestrek på babyplan én gang, og jeg har brent av mange av disse testene. Streken har vært tydelig grå, og ikke helt som den du har der. Jeg ville forsiktig trodd at det er en babystrek :Heartred
 
Oi det var mange som mente det kunne være ekte strek. Heller egentlig mot det selv siden fargen er tydelig endret og at jeg fikk en svak strek på test fra annet parti i går. Jeg får bare vente å se og teste igjen i morgen. Om dette viser seg å være skygge så sender jeg inn bildene til leverandør tenker jeg...
 
Skyggestrek har jeg aldri fått på babyplan sine tester og jeg har brukt de i flere år. Rart at så mange får skyggestreker:wideyed:

Men jeg ville absolutt tenkt at dette er en babystrek:happy: Blir spennende å følge med videre.
 
Denne har jeg fått uten å være gravid, har ikke kjøpt babyplan etter jeg fikk denne testen. Tester både før og etterpå var helt blenda. Steken var veldig tydelig og rosa o_O

Lykke til med videre testing, håper du får en sterkere strek på neste test :love2
 

Vedlegg

  • 0273E04D-DED5-44F4-93A5-1300DDF3A780.png
    0273E04D-DED5-44F4-93A5-1300DDF3A780.png
    113,2 KB · Visninger: 859
Aldri fått skyggestrek på babyplan uten det var babystrek:)
 
Ikke enkelt med disse testene akkurat.. Hadde svak strek idag morges også. Den kasta jeg rett etterpå slik at jeg ikke skulle legge for mye i de dustestrekene. Har bestemt meg for å ikke teste i kveld, og venter til i morgen tidlig. Er fortsatt 6 dager til IKM så enda kan mye skje. Litt motløs, men noe i meg holder tydeligvis oppe håpet enda :D
 
Har fått mange av denne varianten:

B39F33C8-A73F-4044-81B9-FE1C680B98A0.jpeg


De er rosa også. Får sånne svake streker på nesten alt jeg tar hver måned så stoler ikke på noen tester tidlig lenger. Da vi prøvde på førstemann tok babyplan aldri feil.
 
Har fått mange av denne varianten:

Vis vedlegget 332174

De er rosa også. Får sånne svake streker på nesten alt jeg tar hver måned så stoler ikke på noen tester tidlig lenger. Da vi prøvde på førstemann tok babyplan aldri feil.

De må nesten ha problemer med noen partier da? Jeg har aldri fått skyggestrek, og syns det ofte virker som at noen får masse skyggestreker og andre aldri opplever det. Skikkelig dårlig, hadde blitt veldig håpefull om jeg fikk en slik strek.
 
Jeg får sånne tester konstant, hver mnd, uansett merke. For meg er alt sånt negativt. Er forferdelig kjipt å få opp håpet gang på gang for så gå i grus når mensen kommer. Ikke få opp håpet for tidlig, fallhøyden er gjerne stor da om det viser seg å ikke stemme. Håper selvfølgelig at den blir tydelig om noen dager, men foreløpig er den negativ frem til den er så synlig at det ikke er til å ta feil av. Håper det klaffer snart for dere:love7
 
De må nesten ha problemer med noen partier da? Jeg har aldri fått skyggestrek, og syns det ofte virker som at noen får masse skyggestreker og andre aldri opplever det. Skikkelig dårlig, hadde blitt veldig håpefull om jeg fikk en slik strek.

I know! Det rare er at jeg har sikkert bestilt i 5-6 runder så testene mine burde ikke komme fra samme parti. Merkelige greier :)
 
En lite oppdatering herfra. Tok ny test idag tidlig bare for nyskjerrighetens skyld, men den var blenda. Den var jeg forberedt på siden jeg allerede hadde avskrevet denne ppen, så nå har mannen og jeg fått prata litt rundt det. Litt lei oss begge to at det ble slik, men ved godt mot til neste runde. Det er bare så irriterende at det er så lenge til!!!!!!

I tillegg sendte jeg inn klage på de testene fra babyplan som jeg la ut på forumet her (sendte til hjemmesiden billige-tester.no siden jeg handler der), fikk tilbakemelding på at de skulle ikke være slik og at et nytt parti blir sendt i postkassa! Sånn skal det være :Heartred Så send inn klage om du opplever dårlige tester, da blir de klar over feilen, får gjort noe med det og vi unngår skuffende testerunder.
 
En lite oppdatering herfra. Tok ny test idag tidlig bare for nyskjerrighetens skyld, men den var blenda. Den var jeg forberedt på siden jeg allerede hadde avskrevet denne ppen, så nå har mannen og jeg fått prata litt rundt det. Litt lei oss begge to at det ble slik, men ved godt mot til neste runde. Det er bare så irriterende at det er så lenge til!!!!!!

I tillegg sendte jeg inn klage på de testene fra babyplan som jeg la ut på forumet her (sendte til hjemmesiden billige-tester.no siden jeg handler der), fikk tilbakemelding på at de skulle ikke være slik og at et nytt parti blir sendt i postkassa! Sånn skal det være :Heartred Så send inn klage om du opplever dårlige tester, da blir de klar over feilen, får gjort noe med det og vi unngår skuffende testerunder.

jeg sendte også klage på mine tester for noen måneder siden med bilder av de tydelige skyggene, fikk omtrent til svar at jeg så syner og at det ikke fantes streker på bildene jeg sendte. Hun kunne likevel la tvilen komme meg til gode og sende nye tester. Svaret på mailen og bildene ligger i dagboken min. Har aldri opplevd så dårlig kundeservice. Men det var bra du fikk et ordentlig svar! Kanskje de har forandret litt taktikk..
 
Back
Topp