Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå glede å høre!! Skal ta ny i morgen å seSer strek på første bilde der
El test skal jeg også prøve. Jeg er 11dpo idag så streken burde vell være sterkere.. men ble tatt på 2 urin, fikk ikke tatt morgen urinen. har bare rfsu og den jeg brukte hær. Har hørt begge gir sent svar..Ja ta ny . Har du andre tester ? Har du EL test også ? De blir ofte super positive når man er gravid
Syns jeg ser strek på den øverste. Prøvd å ta digital test?12 dpo
ble nok ikke noe denne gangen. Får prøve igjen neste pp
Jeg ser også strek men det var med lloyds sin test.. ser flere får ganske sterke skyggestreker med disse. TR kom med en stor skuffelse på kvelden.Syns jeg ser strek på den øverste. Prøvd å ta digital test?
Så kjedelig! Lykke til neste gangJeg ser også strek men det var med lloyds sin test.. ser flere får ganske sterke skyggestreker med disse. TR kom med en stor skuffelse på kvelden.
Tusentakk!! Mistenker kanskje om det kan ha ver en kjemisk. Blødningen kom 2 dager før foeventet mens. Pleier blø lite og ingen mensen smerte men denne gangen er d stor blødning og ekstreme smerter.Så kjedelig! Lykke til neste gang