Skyggestrek?

Ma90

Andre møte med forumet
Ser dere to streker? Er 9 dpo?
1000014182.jpg
1000014183.jpg

Hjelp!
Siste mensen 18 mars. Varte i 7 dager som vanlig der jeg blødde mye i 3-4 dager.
Har prøvd ut eggløsning tester denne mnd . ( 2 mnd uten prevensjon ) mest for å se at jeg har eggløsning

Jeg har tatt eggløsningtest siden dag en fri for mensen , jeg og samboeren har hatt veldig mye sex i det siste også. Negativ test vil jeg si.
Helt til i går. Fikk da positiv eggløsning test :D så jeg ble glad at kroppen min er I normalen att etter prevensjon bruk og mye anna hormonelt.

Jeg tok en graviditet test første dagen etter mensen var ferdig bare for å se. Blenda, negativ. Som jeg alltid har fått på testene når jeg har sjekket en gang i blant. Har hatt svak postiv men da har ny test vært negativ ganske kjapt. Og det har heller ikke vistes så godt på bilde vis jeg tok.

Jeg tenkte at i dag skulle jeg bare ta en g test for å sjekke bare for "morro" skyld
Jeg har i løpet av hele dagene i dag tatt 6 g tester å alle er svak positiv :o seriøst er det da feil med en babyplan pakka jeg kjøpte ? Aldri opplevd det sånn. Legger ved bilder .
Ene bilde er kunn eggløsning tester fra rett etter mensen. Også er det eggløsning test og graviditet test sammen på bildene.

Kan g testene ta å bli sånn ved eggløsning ? Har som sagt alldri opplevd.

Sorry mye skriving men ja

Mine symptomer er : kvalme , ømme pupper , trøtt , masse kviser ( får det før mensen kunn ) tisser myyyye. Dette har jeg hatt I 3 dager ich. Og veldig økt utflod. Tynn flytende og hvitt.

Alle disse testene er ifra i dag. Med noen timers mellom rom. Den siste er ifra i kveld.

Vedlegg

• 20240405_174820.jpg
    20240405_174820.jpg
    1,6 MB · Visninger: 81
  • Screenshot_20240405_175844_Gallery.jpg
    Screenshot_20240405_175844_Gallery.jpg
    112,9 KB · Visninger: 75
  • Screenshot_20240405_223939_Negative Image.jpg
    Screenshot_20240405_223939_Negative Image.jpg
    202,2 KB · Visninger: 79
  • 20240405_233915.jpg
    20240405_233915.jpg
    1,2 MB · Visninger: 75
  • 20240405_233922.jpg
    20240405_233922.jpg
    998,2 KB · Visninger: 78
  • Screenshot_20240406_001004_Negative Image.jpg
    Screenshot_20240406_001004_Negative Image.jpg
    166,7 KB · Visninger: 79
De blir sånn ved eggløsningen ja ❤️ og mtp at de var negative etter mensen, og du har testet siden da etter el, så kan jeg nesten garantere deg at de blir positive pga eggløsningen ❤️
Kan graviditetstester bli positive pga eggløsning? :bag:

Babyplan er god på å lure. Dessverre. Har du kort LH topp er det ikke nødvendigvis lett å fange opp med el-tester heller. Om jeg ikke tester 3-4 ganger for dagen kan jeg fort miste hele toppen. Kan ha negativ om morgenen, kl 16 og positiv kl 19 og så negativ igjen kl 21.
Eneste du kan gjøre er å teste igjen om en dag eller to for å se... om streken har blitt sterkere er du nok gravid... om ikke så er der eggløsningen som påvirker testene. Lykke til ❤️

Babyplan er god på å lure. Dessverre. Har du kort LH topp er det ikke nødvendigvis lett å fange opp med el-tester heller. Om jeg ikke tester 3-4 ganger for dagen kan jeg fort miste hele toppen. Kan ha negativ om morgenen, kl 16 og positiv kl 19 og så negativ igjen kl 21.
Eneste du kan gjøre er å teste igjen om en dag eller to for å se... om streken har blitt sterkere er du nok gravid... om ikke så er der eggløsningen som påvirker testene. Lykke til ❤️
Ja jeg testa eggløsningen min for 2 dager siden morgen negativ , kl 18 var den Stern positiv å vært positiv siden. Sittet akkurat nå på do også å venter på svar fra test så får se. Bare det at jeg alldri har opplevd det sånn med babyplan tester , så ble så usikker. Takker for svar av alle som gjorde ei litt roligere så får vi se hva dagene bringer ☺️

Jeg har jo alldri brukt eggløsning tester da , har 3 barn fra før av så liksom ikke trengt det mens nå har syklusen min vært helt koko siden corona p sprøyte osv så ville sjekke det ut med eggløsning test for å se at alt er ok. Har vært ultralyden å tatt celleprøve å alt fint sånn sett men jeg stresser meg selv veldig med at nå er det nok over for min del men neida. Eggløsning testen begynner nå å gå ned i styrke att så da er eggløsningen på tur ned / bort. :)

Åsså synes jeg det er sikkelig teit at g tester skal slå ut på eggløsningen, eller noen tester. Det kan jo gi noen et håp å alt. Men da har jeg lært det også

Back
Topp