Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, testdag på TorsdagSer 2 streker og veldig stor økning egentlig men ser enda grå ut . Håpe de blir sterkere
Spennende !Takk, testdag på Torsdag
Kan graviditetstester bli positive pga eggløsning?De blir sånn ved eggløsningen ja og mtp at de var negative etter mensen, og du har testet siden da etter el, så kan jeg nesten garantere deg at de blir positive pga eggløsningen
Ja Har forvirret meg noen ganger , så spørte her inne, å er ikke bare meg det har skjedd medKan graviditetstester bli positive pga eggløsning?
Ja jeg testa eggløsningen min for 2 dager siden morgen negativ , kl 18 var den Stern positiv å vært positiv siden. Sittet akkurat nå på do også å venter på svar fra test så får se. Bare det at jeg alldri har opplevd det sånn med babyplan tester , så ble så usikker. Takker for svar av alle som gjorde ei litt roligere så får vi se hva dagene bringerBabyplan er god på å lure. Dessverre. Har du kort LH topp er det ikke nødvendigvis lett å fange opp med el-tester heller. Om jeg ikke tester 3-4 ganger for dagen kan jeg fort miste hele toppen. Kan ha negativ om morgenen, kl 16 og positiv kl 19 og så negativ igjen kl 21.
Eneste du kan gjøre er å teste igjen om en dag eller to for å se... om streken har blitt sterkere er du nok gravid... om ikke så er der eggløsningen som påvirker testene. Lykke til
Synes den er sterkere i dag også enn i går...Negativ eggløsning test i dag men g testen er forsatt sånn.
Feil på test. Har også fått sånne uten å være gravidNegativ eggløsning test i dag men g testen er forsatt sånn.
Ser den er sterkere på ene siden , har du hatt testen skjevt eller innat annen test ?Negativ eggløsning test i dag men g testen er forsatt sånn.