Skyggestrek

S

Spireoggro

Guest
Hei!
Er det noen som har fått «skyggestrek» etter at tidsfristen har gått ut og vært gravid (På Babyplan sine tester).

Helt vanlig å få skygge på dem etter fristen uansett utfall

Hei!
Er det noen som har fått «skyggestrek» etter at tidsfristen har gått ut og vært gravid (På Babyplan sine tester).
Jeg fikk det i 2019 da jeg var gravid med datteren min. Tok testen uten antydning til strek. Glemte den bort og dro ut en tur, og da jeg kom tilbake to timer senere kunne jeg skimte en strek. Vet man ikke skal se på testen etter tidsfristen, men det er den eneste gangen jeg har opplevd det (med babyplan-test) :happy:

Jeg fikk skyggestrek på babyplan (ikke tidligtest) noen dager før ikm etter at tidsfristen var gått ut. Noen dager senere fikk jeg positiv test innen tidsfristen, og er nå 4+3 :)

Har aldri fått skygge på en av babyplan sine tester før, men vet det er mange som får det…

Hei,

Jeg lurer egentlig på det samme. Har BabyPlan tidlig tester, og tok en test på fredag hvor streken så vidt kunne skimtes, og denne i dag:
5FB05CE7-6090-47BE-8E42-8717B11F72EB.jpeg

Med lang prøveperiode og testomani bak meg tør jeg ikke helt å håpe. Men dette er vel en strek?

Last edited:
Hei,

Jeg lurer egentlig på det samme. Har BabyPlan tidlig tester, og tok en test på fredag hvor streken så vidt kunne skimtes, og denne i dag:
Vis vedlegget 404179

Med lang prøveperiode og testomani bak meg tør jeg ikke helt å håpe. Men dette er vel en strek?
Dette ser lovende ut. sterkere enn de typiske skyggestrekene! :D :smiley-angelic001 hvor mange dpo?

Det tenker egentlig jeg også ☺️

Problemet er at jeg ikke aner. Har lange og uregelmessige sykluser, fra 32 - 58 dager. Forrige mens var 20.feb.

Drister meg nok på en digital i morgen tidlig
Ta en annen type test. Babyplan er kjent for skygger. Jeg synes make sure er gode tester :D digital test kan være for tidlig sånn obs i tilfelle det kommer ikke gravid(selv om du kanskje er det).

Ta en annen type test. Babyplan er kjent for skygger. Jeg synes make sure er gode tester :D digital test kan være for tidlig sånn obs i tilfelle det kommer ikke gravid(selv om du kanskje er det).
Enig, jeg pleier å bruke Makesure, gikk for Babyplan denne gangen pga pris.

Har kunne skimte noe på flere av Babyplan testene, og som du sier, kjent for skyggestreker. Så jeg har ikke alt for store forhåpninger

Enig, jeg pleier å bruke Makesure, gikk for Babyplan denne gangen pga pris.

Har kunne skimte noe på flere av Babyplan testene, og som du sier, kjent for skyggestreker. Så jeg har ikke alt for store forhåpninger
Syns dog din test var mer enn skygge. Ta en annen nåå :hilarious:

Syns dog din test var mer enn skygge. Ta en annen nåå :hilarious:
Oppdatering:
Ble ikke ny test, men skulle tilfeldigvis til gyn i dag for utredning for PCOS.

Og, på ultralyden kunne hun se at jeg har hatt eggløsning, og at livmorhalsen(eller lignende) var god og tykk. Så hun sa det kunne se ut som noe var på gang :Heartred

Tok blodprøve for HCG, venter spent på resultatet :happy093

Oppdatering:
Ble ikke ny test, men skulle tilfeldigvis til gyn i dag for utredning for PCOS.

Og, på ultralyden kunne hun se at jeg har hatt eggløsning, og at livmorhalsen(eller lignende) var god og tykk. Så hun sa det kunne se ut som noe var på gang :Heartred

Tok blodprøve for HCG, venter spent på resultatet :happy093
Spennende :smiley-angelic001

Så…

Blodprøven var negativ, og jeg slo meg til ro med at jeg ikke var gravid, begynte på metformin og ventet på mensen.

Men mensen kom ikke. Så jeg tok en ny test i dag, og tror du ikke det var en ordentlig strek? :happy093

Det er Make Sure tidlig test. Hadde en digital også fra Make Sure, den ble negativ, men prøver igjen i morgen tidlig. BabyPlan skal jeg hvertfall ikke prøve igjen (forhåpentligvis blir det ikke behov for det heller ;))

Vedlegg

• 0D3842A0-C8CD-452A-8E45-E0C49D47AA9F.jpeg
    0D3842A0-C8CD-452A-8E45-E0C49D47AA9F.jpeg
    416,9 KB · Visninger: 256
Så…

Blodprøven var negativ, og jeg slo meg til ro med at jeg ikke var gravid, begynte på metformin og ventet på mensen.

Men mensen kom ikke. Så jeg tok en ny test i dag, og tror du ikke det var en ordentlig strek? :happy093

Det er Make Sure tidlig test. Hadde en digital også fra Make Sure, den ble negativ, men prøver igjen i morgen tidlig. BabyPlan skal jeg hvertfall ikke prøve igjen (forhåpentligvis blir det ikke behov for det heller ;))
Du har kanskje blitt gravid senere en anntatt!

Takk ❤️

Jeg aner jo ikke når jeg har hatt eggløsninger, har så urelegmessig syklus at jeg har null oversikt. Men i og med at hun sa at jeg hadde hatt eggløsning den 28, og jeg ikke testet positivt før nå tipper jeg at jeg er mellom 3 og 4 uker.

Var gravid på akkurat samme tidspunkt i fjor faktisk. Varte ca 7-8 uker før jeg mistet. Håper inderlig alt er i orden der inne denne gangen :smiley-angelic001

Back
Topp