Skyggestrek?

Nes

Elsker forumet
Tok denna nå, så lurte eg på ka dåkkår tenke? E det vanlig å få sånn skygge strek på disse billigtestene?? Ser det e litt rosa på streken men ikkje mye.
IKM på mandag så va jo bare dumt av meg å testa så tidlig:banghead:20180512_161033.jpg

Min lignet veldig på den der til å begynne med, prøv igjen i morgen så ser du tydeligere forskjell [emoji16]
Hvilket merke er testen?

Synes denne ser lovende ut! har ingen egen erfaring med den, men er streken på riktig sted? Uansett, prøv en annen type test :)

Min lignet veldig på den der til å begynne med, prøv igjen i morgen så ser du tydeligere forskjell
emoji16.png

Hvilket merke er testen?

Litt usikket... kjøpt e eBay! Men va nettopp på butikken så kjøpte me meg en test haha får venta i spenning te imårå

Synes denne ser lovende ut! har ingen egen erfaring med den, men er streken på riktig sted? Uansett, prøv en annen type test :)

Ja tror det?! jaja.. får venta te imårå å ta en ny test då.. forhåpentligvis kan eg kanskje melda meg inn i januar gruppå

Ja tror det?! jaja.. får venta te imårå å ta en ny test då.. forhåpentligvis kan eg kanskje melda meg inn i januar gruppå

Tipper det er babystrek jeg altså ;)

Det lovende ut! Oppdater imorgen!

IMG_2536.JPG

Sånn så min ebaytest ut 9 dpo på kveld. 5+3 i dag ;) håper det er babystrek!

Enig med de andre! Denne gangen testet jeg sent, men med storesøster var testene mine sånn når jeg testet tidlig

Jeg tipper det er babystrek[emoji1] jeg har alltid fått blendahvite negativer på eBay-testene [emoji1362] Bortsettfra denne gangen da [emoji173]️

Ser ut som om det va en skyggestrek ja... negativ rfus idag :smiley-angry017. Så då va det bare å vente på tr då:sad010

Ser ut som om det va en skyggestrek ja... negativ rfus idag :smiley-angry017. Så då va det bare å vente på tr då:sad010

De trenger 25 HCG contra sånn test tidlig tester som bare trenger 10. Ikke gi opp håpet!

De er beregnet for å testes med etter ikm :)

Vent et par dager til du, så skal du se du kan få strek du også :)

• Liker
Reactions: Nes
Back
Topp