Skyggestrek?

sb88

Glad i forumet
Julibarna2014
Noen som har erfaring med one step graviditetstester? Er det vanlig å få skyggestrek på disse?

Jeg tok en som jeg hadde liggende. Aner ikke når jeg har IKM og har ikke følt meg nevneverdig gravid. Hadde en drøm i natt om at jeg tok en graviditetstest og at den var svakt positiv.

Siden jeg ikke vet hvor mange dpo jeg er eller når ikm er, tok jeg nå bare en i dag. Innen tidsfristen kom det en svaaak skyggestrek. Andre som har erfart dette og at det bare har vært skygge?

Noen som har erfaring med one step graviditetstester? Er det vanlig å få skyggestrek på disse?

Jeg tok en som jeg hadde liggende. Aner ikke når jeg har IKM og har ikke følt meg nevneverdig gravid. Hadde en drøm i natt om at jeg tok en graviditetstest og at den var svakt positiv.

Siden jeg ikke vet hvor mange dpo jeg er eller når ikm er, tok jeg nå bare en i dag. Innen tidsfristen kom det en svaaak skyggestrek. Andre som har erfart dette og at det bare har vært skygge?
Er så mange falske onestep der ute. Legg ut bilde av pakka + test så er det enklere å komme med erfaring :)

De jeg bruker som er 25mlu/ml har ikke gitt tegn til skygger.
Det er disse:
http://m.ebay.com/itm/ONE-STEP-Preg...%3A5d034c7915b0a2ab923531e8fffccee5%7Ciid%3A8

Takk for svar jeg får ikke til å legge med bilde. Sier bare bildet er for stort. Hvordan gjør jeg?

b97351960b5c8b8c9d75aa27aaeb02e2.jpg

69e7cf4316256f840882170e18eaf4ee.jpg

Ser streken ihvertfall :) dette er rfsu strimlene sant? Min erfaring med dem er at det er veldig lite sensitive og varierende i fargestoff.

Ser streken ihvertfall :) dette er rfsu strimlene sant? Min erfaring med dem er at det er veldig lite sensitive og varierende i fargestoff.
Har ikke peiling. Er en stund siden jeg kjøpte en pakke med strimler (gjerne i høst). Fant en slik uåpnet strimmel som det sto Onestep eller noe sånt på..

Har ikke peiling. Er en stund siden jeg kjøpte en pakke med strimler (gjerne i høst). Fant en slik uåpnet strimmel som det sto Onestep eller noe sånt på..
Så veldig ut som dem ihvertfall :)
Ville kanskje prøvd med en CB pluss e.l. fikk selv veldig svake streker på de strimlene, men CB var ikke tvil

Så veldig ut som dem ihvertfall :)
Ville kanskje prøvd med en CB pluss e.l. fikk selv veldig svake streker på de strimlene, men CB var ikke tvil
Ja, jeg får se hva jeg får tak i i morgen[emoji4][emoji106] tusen takk for svar!

Ville nok tatt en test til før jeg slapp jubelen løs. Men at det er noe der, det er det.

Men jeg har gått på skyggstrek smellen før:(
Ja, nei jeg er ikke der enda[emoji12] jeg forholder meg fortsatt ganske rolig og avbalansert[emoji12] så får vi bare se det an[emoji4]

Hvis det er RFSU one step-test, er min erfaring at de er helt blenda ved mindre en er gravid. De slår også ut litt seinere enn andre tester.
Blir spennende å se med en annen test da :-)

427d05bd8fa6aa6ddd7dcb395b94b704.jpg

Dette er dagens test.. Ser noe der også, men usikker på hva... Må kjøpe noen som er mer sensitive tror jeg..

2a3f40d75fe96d080cda49bc34204982.jpg

9b4e1b59b9c14f3730fe5b4315472601.jpg

Tok denne i dag også. Noen som ser? Blir kokko[emoji12][emoji85]

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp