Skyggestrek?

*Lillekorn*

Tillamor
Kan noen si meg hva de ser på denne testen? Tok den i går kveld 3 dager før IKM. Har veldig ømme bryster og det murrer i mage og rygg, slik det bruker å gjøre dagen før mensen kommer. Tenkte først at testen var positiv, men ble usikker da jeg leste om skyggestreker..

Har kjøpt en cb digital test som jeg skal ta med morgenurin i morgen..

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    557,7 KB · Visninger: 159
Den der er positiv. :)

Gratulerer!

Den er posetiv :-)

Kan noen si meg hva de ser på denne testen? Tok den i går kveld 3 dager før IKM. Har veldig ømme bryster og det murrer i mage og rygg, slik det bruker å gjøre dagen før mensen kommer. Tenkte først at testen var positiv, men ble usikker da jeg leste om skyggestreker..

Har kjøpt en cb digital test som jeg skal ta med morgenurin i morgen..
Lykke til :) vet ikke om jeg hadde klart å vente til i morgen tidlig hehe

Tror du det? Selv om det tok litt over 4 minutter til streken ble synlig? Fristen er 5 minutter. Kan ikke tro at vi kan ha klart å bli gravide på første forsøk, men det hadde jo vært helt fantastisk!
Jeg har blitt gravid på første forsøk begge gangene så det er absolutt mulig :D Gratulerer!! :)

Her er det bare å si gratulerer ;) Men skjønner skepsisen, jeg måtte ta to tester selv før jeg trodde det, 3 før mannen trodde det :p

Den er positiv ;)

Så glad jeg blir når jeg leser svarene deres! :-) Klarer nok ikke å tro det helt før jeg får en digital test der det står svart på hvitt at jeg er GRAVID.
Satser på at cb viser det i morgen, selv om det blir 1 dag før IKM. Veldig nedtur hvis det står IKKE GRAVID i morgen...

Back
Topp