Skyggestrek RFSU?

Maispire19

Blir kjent med forumet
Noen med erfaring på skyggestrek på RFSU test tidlig? Tok en idag (9dpo) og streken kom innen tidsfristen. Må legge godviljen til for å se den på bilde, men så den godt i virkeligheten. Vet jeg bør vente til ikm, men hallo [emoji23]‍♀️ så litt tydehjelp[emoji85] klarer ikke se om streken er grå eller rosa, men aldri opplevd strek på disse når jeg ikke har vært gravid.

IMG_0141.JPG
IMG_0143.JPG

Positiv. De testene er ikke spesielt gode. Tror den tilogmed slår ut på digital hvis du vil prøve deg![emoji4]

Ok. Er ikke helt sikker altså... tok RFSU idag og men streken var ikke noe sterkere. Tok også cb early og lloyd noe, der fikk jeg streker.
På den øverste fikk jeg ikke fanget streken opp på bildet [emoji848]
IMG_0171.JPG

Så streken med en gang, så vil si den er positiv som de andre her sier :-)

Tatt digital??

Hei. Er ny her og er prøver siden juli 2018. I dag er jeg 5 dager etter IKM. Tok RFSU test og har lys rosa strek. Lurer på om jeg er gravid eller er det bare inn i hodet mitt
På forhånd tusen takk for alle svar

Vedlegg

• E7F85947-1154-40B4-AD26-D6B9C6B2BECA.jpeg
    E7F85947-1154-40B4-AD26-D6B9C6B2BECA.jpeg
    22,1 KB · Visninger: 949
Hei. Er ny her og er prøver siden juli 2018. I dag er jeg 5 dager etter IKM. Tok RFSU test og har lys rosa strek. Lurer på om jeg er gravid eller er det bare inn i hodet mitt

Du er nok gravid, ser veldig positiv ut! Gratulerer ❤️❤️

Oi, den så jo veldig positiv ut til å være så tidlig :D

Back
Topp