Skyggestrek på lloyds pharmacy

FrkAri123

Andre møte med forumet
Hei! Noen som har erfaring med skyggestreker på lloyds pharmacy sine tester? Skulle fått mensen på torsdag, men testet negativ med lloyd pharmacy både da og på lørdag. Hadde noe brunt utflod på fredag, men ikke noe mer.

Har alltid hatt uregelmessig syklus, helt til jeg fant p-piller som holdt syklusen i sjakk. Sluttet forøvrig på de pillene for en mnd siden for å prøve på nr. 2. Såå.. hva tror dere? Gravid, stress eller uregelmessig syklus etter at jeg sluttet på pillen?

20181125_201545.jpg
 
Lloyds slår ut på 7, så jeg ville ikke stolt på den streken. Under 5 regnes som ikke-gravid og det kan den strengt tatt slå ut på.
Når du er "over" forventet mens skulle denne nesten vært svart, og ville nok konkludert med ikke gravid desverre.
 
Hei! Noen som har erfaring med skyggestreker på lloyds pharmacy sine tester? Skulle fått mensen på torsdag, men testet negativ med lloyd pharmacy både da og på lørdag. Hadde noe brunt utflod på fredag, men ikke noe mer.

Har alltid hatt uregelmessig syklus, helt til jeg fant p-piller som holdt syklusen i sjakk. Sluttet forøvrig på de pillene for en mnd siden for å prøve på nr. 2. Såå.. hva tror dere? Gravid, stress eller uregelmessig syklus etter at jeg sluttet på pillen?

Vis vedlegget 281465
Jeg har aldri opplevd skyggestrek på Lloyds, kom streken innenfor tidsfristen? :happy:
Er det baby på gang vil den nok bli litt sterkere idag! Krysser fingrene :)
 
Jeg har aldri opplevd skyggestrek på Lloyds, kom streken innenfor tidsfristen? :happy:
Er det baby på gang vil den nok bli litt sterkere idag! Krysser fingrene :)
Det gjorde den begge gangene :) Har vært veldig opptatt så har ikke testet meg enda :nailbiting: Men skal gjøre det imorn på morgenurin.
 
Back
Topp