Noen der ute med erfaring med disse testene? Blir så usikker på om jeg har fått skygge eller om testen ble positiv idag..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da vil jeg tro det er en reell strekTusen takk for svar! Holder på å bli sprø her [emoji28]
Bildene jeg la ved var tatt innen fristen, og fikk en ganske lik strek på en rfsu-test på lørdag. Men føler stigningen gjerne kan være for dårlig til at det blir noe av denne gangen også..?
Oi!! Gratulerer så mye [emoji3] der angret jeg umiddelbart på at jeg ikke tok den digitale jeg har liggende idag [emoji28]Da vil jeg tro det er en reell strekhåper den blir sterkere.
Mine tidligtester (de blå) var veldig svake før fristen nå. Fikk positiv digital på 12 dpo, på samme urin som strimmelen, og er 5+0 i dag
![]()
Det er mulig jeg tar feil, men jeg tror ikke testene på legekontoret et mer sensitive enn tidligtestene vi vanlige dødelige kjøper på apoteket. Da må det i så fall måles hcg i blodet. Jeg ville i alle fall ikke gitt opp håpet helt endaHer er bilde av testen min etter fristen. Fikk negativ test hos legen idag da, så kan avskrive denne og rfsu-testene som skygger?![]()
Du tenker det?Det er mulig jeg tar feil, men jeg tror ikke testene på legekontoret et mer sensitive enn tidligtestene vi vanlige dødelige kjøper på apoteket. Da må det i så fall måles hcg i blodet. Jeg ville i alle fall ikke gitt opp håpet helt enda![]()
Huff, håper ikke jeg bidrar til falske forhåpninger. Jeg tenkte bare at siden vi kan ha hcg på inntil 5 utenfor graviditet og de mest sensitive testene slår ut allerede på 10, så er det begrenset hvor mye mer sensitiv en test kan være før det vil gi mange falske positive resultater.Du tenker det?
Har prøvd å ikke få opp forhåpningene enda en gang for så å bli skuffet igjen. Men er tidlig enda da, er maks 11dpo idag og har 3 dager igjen til ikm.
Huff, håper ikke jeg bidrar til falske forhåpninger. Jeg tenkte bare at siden vi kan ha hcg på inntil 5 utenfor graviditet og de mest sensitive testene slår ut allerede på 10, så er det begrenset hvor mye mer sensitiv en test kan være før det vil gi mange falske positive resultater.
Neida, på ingen måte [emoji4] forhåpningene kommer snikende helt på egenhånd de [emoji23] sant det, er nok som du sa at testene på legekontoret er mindre sensitive. Får teste igjen i løpet av uka og se det an [emoji4]
Ikke stol på negativ hos legen. Det er fortsatt tidlig og kan ikke tenke meg de hos legen har samme sensitivitet.Her er bilde av testen min etter fristen. Fikk negativ test hos legen idag da, så kan avskrive denne og rfsu-testene som skygger?![]()
Tusen takk [emoji7]Gratulerer så mye ♡♡
Kan jeg forresten få spørre om hvilken sensitivitet det var på strimlene du brukte?[emoji4]Da vil jeg tro det er en reell strekhåper den blir sterkere.
Mine tidligtester (de blå) var veldig svake før fristen nå. Fikk positiv digital på 12 dpo, på samme urin som strimmelen, og er 5+0 i dag
![]()
De blå er på 10Kan jeg forresten få spørre om hvilken sensitivitet det var på strimlene du brukte?[emoji4]
Oi! Da øyner jeg et håp om at cbd kan bli positiv [emoji4]De blå er på 10
Den nederste er rfsu og den har vel 25.