Skyggestrek på graviditetstest?

Totlaaa

Gift med forumet
Himmelbarn
Januarlykke 2019
Påskeliljene 2022 ❤️
❤️Mailykke 2022❤️
Hei jenter!

Jeg sitter her å lurer på om jeg kanskje har kastet 2 babyplan - strimmeltest, men det har vært så svak strek på siden av den teststreken, at jeg har trodd at den va negativ. Men så har jeg sett andre på forumet som har sendt inn bilder av akkurat samme testene med samme skyggestrek. så da lurte jeg på hvor sikker kan man være på skyggestrek? I mitt hodet ville jeg liksom ha en sterk strek - slik som den teststreken...

Er over en måned siden jeg mistet i SA (uke 3-4 ish- blødde i 2 omganger, begge med mye blod i 3-4 dager - siste dag med blod var 22.januar) og har enda ikke fått TR og lurer på om jeg kan være gravid igjen, da jeg har så ekstremt ømme pupper... har tatt 2 slike babyplan strimmeltester - begge har vist litt skyggestrek, men jeg aner ikke om det er kun i hodet mitt eller at det faktisk er noe der.. man blir litt sånn babysjuk når man plutselig fant ut at man var gravid - men så mistet rett etterpå..

Kanskje jeg burde ta en test til og kanskje en digital ?

Noen som har erfaring med tester og skyggestreker? Var du gravid/ikke gravid?

Mvh frøken nysjerrig :)

IMG_20180122_125822.jpg
IMG_20180124_081154.jpg

Legger ved to bilder av mine tester 12-13 dpo, var streken sterkere eller svakere enn disse da? [emoji4]

Vis vedlegget 246016Vis vedlegget 246017

Legger ved to bilder av mine tester 12-13 dpo, var streken sterkere eller svakere enn disse da? [emoji4]

Jeg tok strimmeltestene, og de va kanskje like eller kanskje en smule svakere?

Jeg kastet dem da jeg trodde at de på en måte var negative, men i etterkant tror jeg egentlig at de kan ha vært svakt positive

Men jeg har en strimmeltest igjen, samt ett par andre tester, så får vel bare teste igjen

Legger inn mine strimler fra samme dag som digitale, så har du noe å sammenligne med[emoji4] Regner med du er gravid jeg[emoji6]
IMG_1371.JPG

Se der ja, GRATULERER så mye[emoji16][emoji1319] Og velkommen til oss i novemberforumet[emoji6]

Tusen takk! Da må jeg finne november forumet :D

Håper virkelig spiren holder seg der og at alt ser bra ut :)

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp