Skyggestrek eller?

A

Anonym4321

Guest
Vi har hatt to avbrutte forsøk da eggene ikke har overlevd til dag to etter uttak. Nå er første ordentlige syklus etter forrige IVF runde og i dag testet jeg for moro skyld siden jeg fortsatt ikke har fått mens. Er på dag 30 i syklusen.

Så var det denne streken. Er det bare en skyggestrek eller er den muligens positiv? Testet med ettermiddags urin.

Hadde mistet litt mot etter to avbrutte IVF forsøk så det hadde jo vært artig om vi har klart det uten hjelp

Prøver på nytt

a2cb4f12-f5c7-4599-b2b3-a5dab6efb19a

Måtte opprette brukernavn før jeg fikk lastet opp bilde.

Her er da testen:

Vedlegg

• 3814D98C-8FA9-4327-AAB8-42C3E859163D.jpeg
    3814D98C-8FA9-4327-AAB8-42C3E859163D.jpeg
    21,8 KB · Visninger: 148
Synes absolutt den ser positiv ut. Mannen sa seg enig.

Dette må da være graviditet :happy:!

Fikk du sterkere test?

Krysser fingrene for deg! Det er så utrolig trist med avbrutt forsøk, så håper virkelig det har skjedd noe magisk fantastisk og at lykken endelig smiler til deg.

Ny test ble tatt i går og den var negativ. Mensen kom i dag så da venter vi på et nytt IVF forsøk til høsten..

Ny test ble tatt i går og den var negativ. Mensen kom i dag så da venter vi på et nytt IVF forsøk til høsten..

Så leit :(. Skjønner godt du er skuffet.

Bare stå på når det gjelder ivf.
Jeg testet blendahvitt i årevis. Det er så vondt.

Men da vi kom inn til ivf, så kjørte jeg på! Var veldig aktiv, ringte inn for å bestille nye innsettinger og forsøk, selv like etter at jeg mistet.
Det var en veldig tøff periode, men det betalte seg. Har to flotte ICSI- barn som kom etter årevis som ufrivillig barnløs. Jeg ble en "gammel" mor til slutt, men jeg ble i hvertfall mor og det gjør så godt.

Startet prøvingen da jeg var 32 og nå blir jeg straks 42 med to på 3 og 1 år.

Så ikke gi opp før du vet at du ikke orker mer og stå på i prosessen.

Ønsker deg hell og lykke!

Back
Topp