B-40439576
Første møte med forumet
Åh så gøyAh, ok. Da ser den jo positiv ut.Hvor mange DPO er du?
jeg tror jeg skal være ca 10dpo!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh så gøyAh, ok. Da ser den jo positiv ut.Hvor mange DPO er du?
jeg tror jeg skal være ca 10dpo!Åh krysser fingreVil si de er positive!![]()

Er 6 DPO (kan være lenger også) i dag, er dette en skyggestrek? Må legge til at den synes litt mer i virkeligheten. Tok testen fordi jeg har vært kvalm siden i går og fått 2 kviser. Har ikke hatt kviser på noen år. Er 35 årHjeeelp?
![]()
Positiv test eller skyggestrek?Hva tenker dere? Jeg håper så inderlig Vis vedlegget 400107
gratulerer! Ja skal vente til søndag tenker jegVent et par dager, og prøv igjen
Ser streken, men (hvilken test??) ser ikke om den er rosa. Selv om det ikke er UMULIG å få strek 6 dpo, så er det ganske sjeldent.
Egget kan ikke, fysisk, feste seg før 6dpo. Typisk på 7dpo (men opp mot 12dpo). De fleste får ikke nok hcg samme dag som det fester seg, men kanskje et par dager etterpå. Men det er ikke **umulig**, altså.
Regner med du vil se en økning ila de neste par dagene om det er reell streklykke til!
Det RFSU tidlig. Er fortsatt kjempe kvalm 7 DPO i dag. Er helt merkelig for det gir seg ikke når jeg spiser heller. Er første gang vi prøver og har ingen barn fra før. Leste noe om at om man har høy hcg, så blir man kvalm?
Ja skal vente til søndag tenker jegDet RFSU tidlig. Er fortsatt kjempe kvalm 7 DPO i dag. Er helt merkelig for det gir seg ikke når jeg spiser heller. Er første gang vi prøver og har ingen barn fra før. Leste noe om at om man har høy hcg, så blir man kvalm?
Blir spennede å se på neste test![]()