Skyggestrek eller svak positiv G-test?

Positiv❤️✨️ Gratulerer så mye med spiren :love7 :talk017 :Heartpink

Syns alle testene her inne ser positive ut :excited001

Er 6 DPO (kan være lenger også) i dag, er dette en skyggestrek? Må legge til at den synes litt mer i virkeligheten. Tok testen fordi jeg har vært kvalm siden i går og fått 2 kviser. Har ikke hatt kviser på noen år. Er 35 år:) Hjeeelp?:):Heartred

Vent et par dager, og prøv igjen ❤️
Ser streken, men (hvilken test??) ser ikke om den er rosa. Selv om det ikke er UMULIG å få strek 6 dpo, så er det ganske sjeldent.
Egget kan ikke, fysisk, feste seg før 6dpo. Typisk på 7dpo (men opp mot 12dpo). De fleste får ikke nok hcg samme dag som det fester seg, men kanskje et par dager etterpå. Men det er ikke **umulig**, altså.

Regner med du vil se en økning ila de neste par dagene om det er reell strek ❤️ lykke til!

Vent et par dager, og prøv igjen ❤️
Ser streken, men (hvilken test??) ser ikke om den er rosa. Selv om det ikke er UMULIG å få strek 6 dpo, så er det ganske sjeldent.
Egget kan ikke, fysisk, feste seg før 6dpo. Typisk på 7dpo (men opp mot 12dpo). De fleste får ikke nok hcg samme dag som det fester seg, men kanskje et par dager etterpå. Men det er ikke **umulig**, altså.

Regner med du vil se en økning ila de neste par dagene om det er reell strek ❤️ lykke til!
Ja skal vente til søndag tenker jeg :Heartred Det RFSU tidlig. Er fortsatt kjempe kvalm 7 DPO i dag. Er helt merkelig for det gir seg ikke når jeg spiser heller. Er første gang vi prøver og har ingen barn fra før. Leste noe om at om man har høy hcg, så blir man kvalm?
Blir spennede å se på neste test:Heartred:)

Ja skal vente til søndag tenker jeg :Heartred Det RFSU tidlig. Er fortsatt kjempe kvalm 7 DPO i dag. Er helt merkelig for det gir seg ikke når jeg spiser heller. Er første gang vi prøver og har ingen barn fra før. Leste noe om at om man har høy hcg, så blir man kvalm?
Blir spennede å se på neste test:Heartred:)

Okri, rfsu har selv sagt på mail til en annen bruker at "kun sterke streker gjelder", da hun fikk tydelig strek; som var falsk. :rolleyes:
Så jeg ville ikke stolt blindt på dem, bare så det er sagt.. (så du er obs på det!)
Men ja. Høy hCG gir kvalme. De med hyperemesis har ofte ekstreme mengder hCG o.O

Anbefaler make sure (fåes på bl.a boots eller Meny)! :)

Forhåpentligvis blir det fin strek om noen dager!

Ok det er bra å vite :) Har null peiling på de forskjellige testene, så all hjelp fra dere er supert. Har make sure og baby plan, men det er kun vanlige tester. Skal dra på apoteket å kjøpe make sure tidligtest:Heartred

Back
Topp