Skyggestrek eller strek?

strikk95

Andre møte med forumet
Hei dere!

Jeg og samboer prøver å få barn, så jeg har begynt å teste.

Denne testen tok jeg 20 august og jeg føler selv at jeg ser en svar strek.
DB9D88D4-284C-413E-A172-34F9EDF9CA59.jpeg
AC5FEFDC-5D7C-42A5-BC87-54090F7018AD.jpeg
Denne ble tatt i dag 30 august.
Jeg føler at jeg ser en svak strek på denne også, men er redd dette også er en skyggestrek.

Hva tenker dere? Ser dere også noe eller er det jeg som er litt innbilsk?
Jeg har foresten ustabil syklus og PCOS, men syklusen har vært stabil i det siste etter en kjemisk abort. Så i følge syklusappen min så er mensen forsinket med 1 dag.

Ser strek på begge, vanskelig å sammenligne tester av forskjellig merke.
Håper du får sterkere strek på neste

Jeg synes begge ser svakt positive ut, men synes det er rart at den ikke er blitt sterkere når det er 10 dager mellom testene. Hvis den du tok 20. august er positiv, bør en digital slå ut nå, så jeg ville testet det i morgen.

Ja jeg også synes det er merkelig. Kanskje det er ulik følsomhet?
Jeg får kjøpe en digital i dag og teste i morgen.
Takk for svar

Den første typen test fikk jeg også skyggestreker på. Clearblue fikk jeg ikke strek før jeg var gravid på ekte, og da ble den tydelig sterkere dag for dag.

Kom streken raskt? Jeg har også fått streker på den typen test uten å være gravid. Da har den dukket opp litt etterhvert. Men spør du meg så er jo det en ganske tydelig strek! :D

Kom streken raskt? Jeg har også fått streker på den typen test uten å være gravid. Da har den dukket opp litt etterhvert. Men spør du meg så er jo det en ganske tydelig strek! :D

Ja den kom raskt.
Ja det er det som er så rart, at alle tester får jeg to streker men digital slår ikke ut:nailbiting:

Ja den kom raskt.
Ja det er det som er så rart, at alle tester får jeg to streker men digital slår ikke ut:nailbiting:
Jeg prøvde aldri digital test, men testet i tre år så kjenner til diverse tester, og har blitt så lurt noen ganger. Men om den streken kom med én gang så ville jeg jo ha tenkt at dette er ekte vare? :)

Jeg prøvde aldri digital test, men testet i tre år så kjenner til diverse tester, og har blitt så lurt noen ganger. Men om den streken kom med én gang så ville jeg jo ha tenkt at dette er ekte vare? :)

Ja du sier noe der, men jeg tør ikke å håpe på noe da RFSU strimlene gir forskjellig utslag hver gang:)
Men krysser selvfølgelig fingrer og tær for at jeg er gravid:cool:

Den siste testen ser da veldig ut som en babystrek:D hvor sensitiv er den? Står vel på pakken om det er 10 eller 25 i hcg.. på 25 mener jeg å huske at CB digital skal slå ut også.. så vil tro den gjør det veldig snart!

Ser streker, men de strimlene fikk jeg veldig ofte tydelige streker på uten å være gravid og, så jeg sluttet å stole på dem. De var også veldig varierende i styrke da jeg var gravid, og var litt forvirrende syns jeg.
Krysser fingrene for deg

Den siste testen ser da veldig ut som en babystrek:D hvor sensitiv er den? Står vel på pakken om det er 10 eller 25 i hcg.. på 25 mener jeg å huske at CB digital skal slå ut også.. så vil tro den gjør det veldig snart!

Bildet med clearblue er det 10 :happy:
Ja det håper jeg virkelig!

Ser streker, men de strimlene fikk jeg veldig ofte tydelige streker på uten å være gravid og, så jeg sluttet å stole på dem. De var også veldig varierende i styrke da jeg var gravid, og var litt forvirrende syns jeg.
Krysser fingrene for deg

Da har vi samme erfaring.
Utrolig kjipt når de lover at de skal være 99% sikre:meh:

Bildet med clearblue er det 10 :happy:
Ja det håper jeg virkelig!
Tenkte ikke på den! Men den til RFSU;) clearblue sin har jeg fått sånn strek uten at det har vært noe, så de stoler jeg ikke på! Beste er tester med rosa farge stoff.. syns spesielt babyplan sine stavtester er bra, aldri vist feil

Tenkte ikke på den! Men den til RFSU;) clearblue sin har jeg fått sånn strek uten at det har vært noe, så de stoler jeg ikke på! Beste er tester med rosa farge stoff.. syns spesielt babyplan sine stavtester er bra, aldri vist feil

Å beklager!
RFSU er 10hlU også.
Tusen takk for tips:cool:
Selger de babyplan på apoteket eller bestiller man di på nett?

Back
Topp