Skyggestrek eller positiv??

DiaOgGravid

Blir kjent med forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg å se på disse testene, har testet tidlig da jeg føler at «noe er galt» .. jeg får panikk! Jeg ser strek på en av disse testene, men er usikker på om det kun er skygge strek? Noen andre som kan hjelpe meg å tyde?
Jeg vill ikke si hvilken test jeg ser på, for vill ikke legge føringer. Litt vanskelig å få på bilde å men
 

Vedlegg

  • IMG_9396.jpeg
    IMG_9396.jpeg
    3,3 MB · Visninger: 69
Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg å se på disse testene, har testet tidlig da jeg føler at «noe er galt» .. jeg får panikk! Jeg ser strek på en av disse testene, men er usikker på om det kun er skygge strek? Noen andre som kan hjelpe meg å tyde?
Jeg vill ikke si hvilken test jeg ser på, for vill ikke legge føringer. Litt vanskelig å få på bilde å men
Hvordan går det, regner med du har tatt nye tester nå?
 
Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg å se på disse testene, har testet tidlig da jeg føler at «noe er galt» .. jeg får panikk! Jeg ser strek på en av disse testene, men er usikker på om det kun er skygge strek? Noen andre som kan hjelpe meg å tyde?
Jeg vill ikke si hvilken test jeg ser på, for vill ikke legge føringer. Litt vanskelig å få på bilde å men
Ser strek på nummer to fra bunnen. Ikke de andre.
 
Hei alle sammen! Jeg er på føste pp med ovitrelle og letrozol pga av manglende eggløsning. Jeg har testet ovitrellen ut av kroppen å har fått negative tester i et par dager allerede, men nå dukket det opp en svak men ROSA strek 9 dpo, 10 dpt.. den kan vel ikke være negativ for så å slå ut igjen? legger ved bilder, de grønne er tatt idag, 9 dpo ettermiddag :excited001 Ser dere det samme som jeg?
 

Vedlegg

  • IMG_5372.jpeg
    IMG_5372.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 14
  • IMG_5370.jpeg
    IMG_5370.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 14
  • IMG_5386.jpeg
    IMG_5386.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 14
Back
Topp