Skyggestrek, eller bare jeg som ser?

Heidi88

Glad i forumet
11 dpo idag. Egentlig mistet håpet då testene som startet som svaaake streker egentlig ikke er blitt noe sterkere de siste dagene.

Andre som ser noen ting på bildet her? Føler det viser noe bedre i virkeligheten, men var vanskelig å få med på bilde!
Garantert bare skyggestrek- noen andre som opplever å få slike på strimler fra billigetester?

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    108,8 KB · Visninger: 181
Ser ingen strek.

Trodde først ikke jeg så noe, men mener faktisk jeg ser en nesten usynlig strek der :)

Man må konsentrere seg, og vite hvor den skal være;) bare irriterer meg at den er der. Hadde vært lettere å legge det dødt om det ikke var mulig å se noe!
Skjønner deg veldig godt. Hos meg var de bestandig blendahvite. Men da jeg var gravid var det ingen tvil. Men testet sent jeg da.

Beklager. Jeg ser ingenting.

Jeg ser heller ikke noe på bildet, det er litt uskarpt... Men om du ser strek irl, er den rosa? Kom den innen fristen?

Ser ingen ting desverre, men vet av erfaring at det er ikke like lett å ta bilde av disse strekene..

Mine første tester ble grå på bilder, men her sitter jeg ;)

Den er mer grålig, men kom innen fristen ja!
Sies jo at den skal bli rosa innen fristen, det blir spennende å se. Min strek på 11 dpo var veldig tydlig , men det er jo valdig forskjell på stigningen av hcg hos folk. Du får ta en ny i morgen på konsentrert urin. Da bør den være sterkere om det er noe.

Sies jo at den skal bli rosa innen fristen, det blir spennende å se. Min strek på 11 dpo var veldig tydlig , men det er jo valdig forskjell på stigningen av hcg hos folk. Du får ta en ny i morgen på konsentrert urin. Da bør den være sterkere om det er noe.

Da jeg var gravid med gutten vår var streken ganske klart rosa 9 dpo, så er vel litt derfor jeg egentlig ikke har noe håp om graviditet nå. Har ikke flere tester nå, så får se om jeg kjøper meg et par til eller hva jeg gjør. Det skal ikke være strimler fra billigetester da hvertfall:(

Da jeg var gravid med gutten vår var streken ganske klart rosa 9 dpo, så er vel litt derfor jeg egentlig ikke har noe håp om graviditet nå. Har ikke flere tester nå, så får se om jeg kjøper meg et par til eller hva jeg gjør. Det skal ikke være strimler fra billigetester da hvertfall:(
Jeg har bare gode erfaringer med dem. Men doc morris er også veldig sensitiv og god. Jeg testet positivt på digital 11 dpo også. Lykke til hvertfall.

Ser ingenting desverre.
Prøv en digital test :)

Back
Topp