Skygger fra fortiden?

Aislin

Gift med forumet
Obsobs! Det kan være noe tull med den gamle hjemmesida mi, en her inne fikk opp varsel om at noen prøvde å stjele all informasjonen på dataen hennes da hun prøvde å trykke på en link der... Kanskje en tilfeldighet, men for sikkerhets skyld så ikke se noe mer på den hvis dere ikke allerde har gjort det!

---

Fikk en mail i dag, fra Canis. Nytt innlegg i en tråd jeg skrev i i...æh....2003? Hva slags tulling legger inn spørsmål i en 7 år gammel tråd? Oh, mitt gamle liv som forumfreak innhenter meg! Skummelt å se hvor seriøs jeg var den gangen [8D]

Det må en si ikke alle som går så langt bakover på sidene her på BV i hvertfall [:D]

Ok... det var meg som tullet! [8D]

Neeeeeeeeeeeeei, det var ikke det! Rare greier - sikkert noen som har googlet og tilfeldigvis kommet over forumet uten å sjekke datoen!

ORIGINAL: Klatten

Ok... det var meg som tullet! [8D]

Neeeeeeeeeeeeei, det var ikke det! Rare greier - sikkert noen som har googlet og tilfeldigvis kommet over forumet uten å sjekke datoen!

Du måkke si sånt, jeg fikk hjerteattakk her et lite sekund! [8D] Tipper forøvrig de andre i den tråden også har slutta å henge der for lengst, så blir spennende å se om hun faktisk får noen respons [8D]

Ikke alltid like morro å bli innhentet av fortiden, men dette var jo nesten litt sjarmerende [:D]

Guuuud så morsomt å lese! haha rene avhandlingene på hvert innlegg. [:D] og sååå seriøst. Men jeg lærte jo litt ang mine tisper [;)] ( har gjort ALT feil...)

men blir vel spennende å se om damen får svar... har nok bare søkt etter innlegg med to hunder som krangler også har dette kommet opp.

Har ved flere andledninger på google, funnet et spørsmål om sau og ulv i en gjestebok innlegg i fhb med skoleprosjekt jeg skrev i 2000. LItt kjedelig at jeg faktisk ikke kan slette det, for jeg synes det er dødsflaut skrevet [X(]

For å si det sånn så har jeg blitt betydelig mindre selvhøytidlig med åra [8D]. Selv om det fortsatt sitter igjen en del! Må si jeg ikke husker at jeg var så sinnsyk prinsippfast den gangen, men uansett så er det jo min mening det der, om den er riktig eller feil er en diskusjonssak [;)]. Jeg tror ingen vil lese de gamle avhandlingene mine om rovdyrpolitikk for øvrig, for de er temmelig svart-hvitt og ekstremt idealistiske [8D]

7 år faktisk!!! Damn.. da har man lite å gjøre på! Når man blar tilbake til 7 år gamle tråder [8D]

Men er skummelt hvor mye som blir værende på nettet.. til evig tid [8|]

OMG!!!! Google burde forbys!

*Borte*

Det sies at alt er på nettet for ever. Selv om man sletter det og vanlige mennesker ikke får sett det, så ligger det rundt omkring på servere... litt ekkelt å tenke på egentlig...

[:D]

http://home.no/aislin/
ORIGINAL: Aislin

OMG!!!! Google burde forbys!

http://home.no/aislin/

hahahaaaaa - LOVE IT!!!![:D]

Var ikke reint lite usensurert med tanke på navn osv, den sida![8D]
Men døh, du må skifte nick til Aislin-Briana!!!!!!![:D]

Vondtvondtvondtvondtvondt!!! Verste er at jeg ikke aner hvor jeg har passord osv til dette... Usensurert ja, nettvett var tydeligvis ikke oppfunnet! Heldigvis har jeg bytta etternavn siden den gang [8D] Dette ble skrevet da jeg var ca. 17 år, grunnen til at det ser så ræva ut og aldri ble ferdig er at broren min tvang meg til å kode dritten fra bunnen av, han nekta meg å bruke program til det [8D] Aislin Briana var for øvrig mer tilstedeværende i verden enn Hilde ei periode på 3-4 år, mitt andre jeg. Det er keltisk og betyr drømmen om den sterke kvinnen, jeg var et par hakk mer uttalt feminist i min ungdom [8D]

Arh, så kjipt! Tror jeg har noen piczo sider en plass også [&:][&:] Husker hverken navn eller passrod! Skremmende.

Men du skriver utrolig bra til å være 17 år da! Det må jeg si. [:)]

... og den er btw lagret til favorittene mine![:D]

I fall jeg skulle realisere planene mine om å stikke til Bergen og kidnappe lillegull? Så har du noe på meg? [8D]

Obsobs! Det kan være noe tull med den gamle hjemmesida mi, en her inne fikk opp varsel om at noen prøvde å stjele all informasjonen på dataen hennes da hun prøvde å trykke på en link der... Kanskje en tilfeldighet, men for sikkerhets skyld så ikke se noe mer på den hvis dere ikke allerde har gjort det!

Back
Topp