skygge strek.....

2barns mor

Elsker forumet
Ser sikker syner,  tok jeg en test og jeg inbiller meg at det var en veeeeldig svak skyge strek der.Venter mensen i morgen og har noe graviditest symtoper og mensen symptomer. Mensen kommer vel i morgen den............

Ønsker sååååå at det er en liten spire i magen min :)

Det er håp! Mine første streker var også superduper svake, jeg trodde også det bare var noe jeg innbildte meg. Lykke til!

Jeg tok to tester med plusstegn, og begge hadde svaaake streker. Trodde nesten jeg så syner også... For å bli helt sikker selv, tok jeg en digital test med ukeindikator den dagen jeg skulle ha mensen, og gravid var jeg... :0)
En strek er en strek, uansett hvor svak den er ;) Lykke til

Skytten84 skrev:
Bilde?? :)

Jeg hvide testen i søpla, regner bare med at jeg blir spilt ett puss, selv om jeg kjenner at håpet stiger :)

Kroppen min har forandret seg noe de siste dagene, men det kan bare være mensen å..... tørr ikk håpe, selv om jeg gjør det :P

Chuma skrev:
Det er håp! Mine første streker var også superduper svake, jeg trodde også det bare var noe jeg innbildte meg. Lykke til!

Tusen takk :)
Om ikke mensen dukker opp i morgen, tar jeg en ny test, og da vil jeg ha to streke streker :D

Babylykke81 skrev:
Jeg tok to tester med plusstegn, og begge hadde svaaake streker. Trodde nesten jeg så syner også... For å bli helt sikker selv, tok jeg en digital test med ukeindikator den dagen jeg skulle ha mensen, og gravid var jeg... :0)
En strek er en strek, uansett hvor svak den er ;) Lykke til

Tusen takk :)
Ja det er sant det du skriver, en strek er en strek. men du vet en vil helst ha det så tydelig som mulig :P dette er en pine :P

masse lykke til :D :D :D

Jeg tok også en test idag, og syns jeg kunne skimte en strek. Det var test fra billigtester(strimmel). Er idag 12 DPO. Håper virkelig på en sterkere strek imorgen tidlig. Også for deg at den blir sterker/ at du er gravid:)

Back
Topp