Skygge-strek rfsu?

Bondekjerringa

Blir kjent med forumet
Rugedag 14, (ikke testet tidligere) så streken burde vel vært mye sterkere om det var en babystrek?

Spørsmålet er; er dette en normal skyggestrek på rfsu, eller er det håp for at jeg faktisk har produsert ørlitegrann hcg denne gangen?

*så langt nede at selv en kjemisk ville være som et lys i tunnellen*
20190220_082616.jpg

Rugedag 14, (ikke testet tidligere) så streken burde vel vært mye sterkere om det var en babystrek?

Spørsmålet er; er dette en normal skyggestrek på rfsu, eller er det håp for at jeg faktisk har produsert ørlitegrann hcg denne gangen?

*så langt nede at selv en kjemisk ville være som et lys i tunnellen*
Vis vedlegget 289510

Aldri brukt disse testene selv men har hørt mye rart:) Men jet ser streken uten å myse en gang jeg så skjønner at du er spent nå! Ta en ny av et nytt merke i morgen! Masse lykke til:)

Anbefaler å bruke en annen test enn RFSU, da mange har dårlige erfaringer med det merket. Jeg er lusen på å se streker, forferdelig streksyn. Men ønsker deg lykke til! ❤️

Takk for svar❤

Aldri brukt disse testene selv men har hørt mye rart:) Men jet ser streken uten å myse en gang jeg så skjønner at du er spent nå! Ta en ny av et nytt merke i morgen! Masse lykke til:)

Takk for svar❤ Jeg har også hørt mye rart om dem

Back
Topp