Skygge på graviditetstest

Pallar

Elsker forumet
Jeg tok en billigtest i dag. Den va soleklar negativ inne på ett bittelitt mørkt bad. Men når jeg holdt den i dagslys ut vinduet kunne vi skimte en svak, svak, svaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak skygge. Jeg tenker at den streken som slår ut positiv vil jo uansett vises til en viss grad selv om man ikke er gravid, eller hva?
10 minutter etterpå var den meget svak positiv, men da er den jo ikke gyldig lengre? Eller hvor lenge kan man stole på den?

dytter

d sies at en strek er en strek !!!

ORIGINAL: sept2011^

jeg var gravid når jeg fikk en slik test du beskriver. ville tatt en ny på morgenurin jeg. hvor lenge er det til ikm da? [:)]

Det er enda ei uke til IKM. Men på mine to tidligere graviditeter har jeg testa litt over ei uke før IKM og fått posivit.
Grunnen for at jeg tok en test i dag er fordi jeg bruker EL-tester for å sjekke når vi er "trygge". Jeg tok en i dag bare for å være sikker, så var den positiv...noe som er merkelig etter min syklus. Derfor valgte jeg å ta en graviditetstest.

ORIGINAL: Camilla S

Vil bare anbefale www.peeonastick.com

Mye bra info :)

hahaha, så bra navn [:)]

Tusen takk.

det samme skjedde meg, tok en sånn blå billig test og trodde først den var negativ, så ingen strek. Så kikket jeg på den igjen etter noen minutter og da var det en svak strek. Og jeg var gravid [:)]

ORIGINAL: Soul

det samme skjedde meg, tok en sånn blå billig test og trodde først den var negativ, så ingen strek. Så kikket jeg på den igjen etter noen minutter og da var det en svak strek. Og jeg var gravid [:)]

hvor mange minutter da ca? Jeg prøver å få opp bruksanvisningen på billigtest siden, men det skjer ingenting [&:]

Jeg kunne så godt som ikke se streken når jeg testa positivt[;)]
Ville venta noen dager og sett[:)]

Hadde ikke stolt på den, det kan gå begge veier. Jeg har hatt mange slike skyggestreker uten å ha vært gravid, men jeg har også hatt ultrasvake streker som har vist seg å være positive. Ta en ny om noen dager! [:)]

Back
Topp