Skviser babyen

Mollymus

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Andre som føler dei skviser babyen om dokke ligg å søv på magen? :p
Klare Ikkje å ligge flatt på magen, men delvis mage og litt på sida, men føler de stakkars lille babyen blir skvist inni der :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hehe ja man tenker mye rart :p klarer ikke ligge på magen..ofte på siden m pute mellom beina.. tenker innimellom at d må.bli trangt inni der..hehe..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, det tenker jeg på noen ganger også :P

Sent from my iPad using BV Forum

Nei, tror nok baby har det bra uansett ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nei, tror nok baby har det bra uansett ;)

Så god tankegang du har, ønsker meg litt av den ^^ tenker heile tida "tenk om.. tenkt om" :-p

Så god tankegang du har, ønsker meg litt av den ^^ tenker heile tida "tenk om.. tenkt om" :-p

Joja, det er jo så forskjellig her også ;) men jeg ELSKER å ligge på magen. Så må fyre opp meg selv ;p

tenker noen gånger att den kanskje blir litt skvist :( Føler av og til att det er ubehagelig att sovne på magen om kvelden og sovner derfør som oftes på siden eller på rygg før tiden. Somnet nesten alltid på magen førr. Men ofte våkner jeg og ligger på magen :P Føler ikke noe ubehag da, så regner med det går fint med babyen i magen :)

tenker noen gånger att den kanskje blir litt skvist :( Føler av og til att det er ubehagelig att sovne på magen om kvelden og sovner derfør som oftes på siden eller på rygg før tiden. Somnet nesten alltid på magen førr. Men ofte våkner jeg og ligger på magen :P Føler ikke noe ubehag da, så regner med det går fint med babyen i magen :)

Hehe, likens her ;-) dei har de sikkert fint ja :-)

Går nok bare godt ;) Sov på magen hele forrige svangerskap.. tror det var kun de siste par ukene det var ubehagelig ;) Heldigvis er det godt med forstervann rundt lille inni der uansett , hehe :)

Tror nok ikke lille blir skvist nei.. ;) Men tenkte masse på det sist gang jeg også.. ;) Men la merke til at han da sparket litt mer om jeg la meg på magen, så tenkte at det var litt sånn: hey! Jeg har ikke plass inni her! Flytt deg! :P Så da snudde jeg meg alltid :) Merker jeg er mye mer avslappet denne gangen. :)

Back
Topp