Skvirevippens første ❤

[emoji173][emoji173][emoji173] frykten er stor og overveldende, men ønsket er størst. Det er litt det som er så skummelt. Jeg sitter å tenker at jeg er nervøs for første gangen barnet mitt skal gå aleine til skolen, kjøre bil aleine, gå på fest, få kjærlighetssorg osv. Holder ikke ut tanken at noe smerte skal ramme barnet mitt. Og i går etter jeg hadde lagt Noah, så våknet han ikke én gang fra kl 19 til kl 23.30 når jeg sto og pusset tennene slo angsten inn. Tenk hvis han ikke puster. Så må jeg roe meg ned så jeg ikke stormer inn døren for å sjekke om han puster. Der sov han som en liten snorkende (heldigvis:p) nydelig barn [emoji173] og så slapp angsten for nå... jeg har hørt at det aldri slutter. [emoji14] men man lærer seg å gi slipp og ha troen på at ting går bra. Man kan ikke leve med sånn intens angst for at noe forferdelig skal skje hver dag. Det går opp og ned i perioder [emoji173]
Jaaa :) bare jeg klarer å karre meg til å bli gravid så skal nok resten være greit [emoji14] er mange ting på redselslista som kan styrkes om jeg blir gravid og ser at det ligger riktig :)
 
e9170be4009df89f98e7ec049c6e998b.jpg

Men dette visste jeg jo :s jeg ville vite om dem fant en årsak :s
Men hun gynekologen jeg var hos sa at den ikke så unormal ut da så sto vel noe mer detaljert i hennes rapport :)
 
Spesielt. Du var jo veldig klar over det, det var jo derfor den blei fjernet liksom. Men når gyn. sa at den ikke så unormal ut så var det sikkert ikke noe spesielt å finne.

Men rart å ikke skrive noe alla "utover det ble det ikke funnet noe unormalt" eller noe i den duren.
 
Jeg fikk heller ikke vite noen årsak. Det sto at det ble sendt til patolog men det var ingen info etter det [emoji17] skuffa! [emoji23]
 
Tenker at det er "bra" at det var en normal ex u om en får si det sånn. At det ikke var kreftceller eller noe sånt noe...


Håper inderlig på en god sommer prøvemessig..
 
Tenker at det er "bra" at det var en normal ex u om en får si det sånn. At det ikke var kreftceller eller noe sånt noe...


Håper inderlig på en god sommer prøvemessig..
Ja, for all del, veldig glad for det :) skulle bare ønske jeg også kunne bli litt beroliget for fremtiden :)

Men: en dag av gangen :)
 
Cd10
Om kroppen er som forrige gang er jeg fertil nå :) Men tar det coolio da jeg har vært slapp med teen :) er inne i en fin flyt. Stresser ikke all verdens selv om jeg tenker jeg drømmer 98% av dagen :) har endra meg litt fra da vi begynte å prøve. Da gleda jeg meg til å bli gravid, og å ha en baby. Men nå tenker jeg mer på småbarnslivet. Hele pakka liksom. Herregud som jeg gleder meg [emoji7][emoji7][emoji7]

Jeg føler ikke den store trangen til å sjekke bv hvert sekund, dagen er ikke ødelagt om jeg ikke får i meg gfjuice eller teen. Jeg har begynt å leve litt igjen :) tror det er som stesøstern min da "jeg husker 7. Og 8. pp.. og det blir ikke verre enn det var da".
Grunnen til at jeg ikke er så ivrig på te er nok det at jeg tenker på exuen litt. Gyn sa slimhinna mi var tynn den gangen, og el kom jo da før. Lest litt og når man ikke er i risikosonen for exu kan svaret ligge i at slimhinna ikke var optimal og da vandrer egget videre til en bedre plass. Slimhinna vokser jo mellom tr og el, og om man fremskynder el så rekker ikke slimhinna å bli stor og strek :)
Overtenker nok, men tenker kanskje kroppen har godt av å funke for egen maskin litt og [emoji14]
 
Cd11 pp9

8bba0b18e8a3a7ce1f2f4af98ed31e19.jpg


4f12ba13b9c474c852c8dd9eb59a87fe.jpg

Fult. Men pleier å være litt sterkere. Dessuten ble det ei runde på morgenen idag, så veit ikke om den er helt gyldig... men godt mulig mtp at el kom cd14 sist og det kan være hele krystaller 72t før el :)
 
Ooh, nå har en en konstant murring på venstre side, gull-siden. Kaaaanskje el cd13 igjen?:D mikroskopet var jo fult i går, og ser en sammenheng med fult 2 dager før el hos meg.
Dog jeg fikk fult cd 11 i pp7 også men mikroskopet ble fult igjen cd16 og egget slapp cd18. Uansett blir det babydance i kveld [emoji14]
 
Cd13 pp9

ece33798947f841a7476bf650e9c0e10.jpg

Tok ei stund før jeg fikk sove i natt, så satte på klokka slik at den ringte 2,5 t seinere, men tror ikke el var i går altså :)

7988dab0e328939110e4a2bf3ac58c71.jpg

Og mikroskopet er fult igjen [emoji14]

Hadde samme mønster forrige pp.
Cd11: mye krystaller, cd12: mindre krystaller, cd13: fult cd14: fult og el var cd14 :)
Hååååper [emoji14] har ikke drukket teen denne pp, bare noen få kopper tidlig i syklusen, så kommer el cd14 igjen så er det kanskje kroppens eget verk :)
 
Last edited:
Cd13 pp9

ece33798947f841a7476bf650e9c0e10.jpg

Tok ei stund før jeg fikk sove i natt, så satte på klokka slik at den ringte 2,5 t seinere, men tror ikke el var i går altså :)

7988dab0e328939110e4a2bf3ac58c71.jpg

Og mikroskopet er fult igjen [emoji14]

Hadde samme mønster forrige pp.
Cd11: mye krystaller, cd12: mindre krystaller, cd13: fult cd14: fult og el var cd14 :)
Hååååper [emoji14] har ikke drukket teen denne pp, bare noen få kopper tidlig i syklusen, så kommer el cd14 igjen så er det kanskje kroppens eget verk :)

I følge denne skal du justere ned tempen til 35,98 :)

IMG_6659.PNG
 
Nååå er el rett rundt hjørnet. Murrer, stikker og kramper. På begge sider men mest uten eggleder :( men som gyn sa "du er jo blitt skjært i, så at du kjenner smerter mest der er naturlig, ikke sikkert egget slipper fra den siden uansett :)
 
Nååå er el rett rundt hjørnet. Murrer, stikker og kramper. På begge sider men mest uten eggleder :( men som gyn sa "du er jo blitt skjært i, så at du kjenner smerter mest der er naturlig, ikke sikkert egget slipper fra den siden uansett :)
Kom igjen nå gullegget :Heartredvi går for riktig side:love017
 
Nååå er el rett rundt hjørnet. Murrer, stikker og kramper. På begge sider men mest uten eggleder :( men som gyn sa "du er jo blitt skjært i, så at du kjenner smerter mest der er naturlig, ikke sikkert egget slipper fra den siden uansett :)
Heia egget! Måtte det være den riktige siden :D:Heartred
 
En gledens dag!! Hadde bilen på eukontroll og en av feilene var motorlampa. Om den hadde måttet bli fiksa åå verksted var bare delen 5000 (på toppen av de 13000 for resten). Feilkoden var feiltenning sylinder4, har nå fått bytta tennplugger og tennspoler og tadaaa, fix :D
Nå mangler jeg bare positiv gtest så er livet perfekt [emoji14]

Smertene har sluppet litt så enten er el overstått eller så er det bare roa litt [emoji14] spennende med tempen i natt :)
 
Heia egget!! :D kom igjen! [emoji173][emoji173][emoji173] drysser masse babystøv! [emoji92][emoji92][emoji92][emoji92]
 
Back
Topp