Skvirevippens første ❤

Cd4 pp9

5db3f358d8c5a5d40201923123e462e3.jpg

Plutselig er tempen liksom der oppe :s
Jaja. Den øker jo mot slutten av tr, men ikke så høyt da :s
 
Oki. Landa på at koppen må være for liten.. Skulle gått for magefølelsen og bestilt den største [emoji19] jaja...
 
Oki. Landa på at koppen må være for liten.. Skulle gått for magefølelsen og bestilt den største [emoji19] jaja...
Den første runden du bruker det er tilvenning altså, trenger ikke være feil [emoji23] jeg tømmer min hver gang jeg er på do
 
Den første runden du bruker det er tilvenning altså, trenger ikke være feil [emoji23] jeg tømmer min hver gang jeg er på do
Men den sitter jo riktig? Den er åpen, sitter ikke for høyt og ikke for lavt. Men prøvde den lavere og fortsatt samme problem, setter jeg den høyere får jeg ikke tak i den [emoji14]
Men gidder ikke kjøpe ny før det evt er sagt på komplett apotek igjen [emoji14]
Kommer jo til å trenge en større uansett en gang [emoji14]
 
Trikset er å tisse før du prøver få tak i den [emoji3] gjør jeg det så når jeg den lett hver gang
 
Trikset er å tisse før du prøver få tak i den [emoji3] gjør jeg det så når jeg den lett hver gang
Gjør det og jeg [emoji14] Ellers klarer jeg jo å presse den nedover om den har havna for langt opp og, og har fått dreisen på å ta den ut, selvom jeg ble litt svett første gangene [emoji14]
Føler jeg har prøvd det meste [emoji14]
Også slå den opp lavere og dytte den utslått opp slik at jeg får med evt det som ligger langs med veggene i tilfelle det bare var det som kommer ut. Det havner noe oppi koppen også altså, men ja, føles som er er riktig men [emoji14]
 
Får bare prøve deg frem [emoji4] jeg er ihvertfall storfornøyd, men første dagen burde jeg bruke bind i tillegg for sikkerhetsskyld [emoji23] for det er så voldsomt første dagen at den klarer ikke ta unna
 
Gjør det og jeg [emoji14] Ellers klarer jeg jo å presse den nedover om den har havna for langt opp og, og har fått dreisen på å ta den ut, selvom jeg ble litt svett første gangene [emoji14]
Føler jeg har prøvd det meste [emoji14]
Også slå den opp lavere og dytte den utslått opp slik at jeg får med evt det som ligger langs med veggene i tilfelle det bare var det som kommer ut. Det havner noe oppi koppen også altså, men ja, føles som er er riktig men [emoji14]
(Ja, jeg snoker i dagboka di jeg og.)
Det er også viktig å vinkle koppen slik at livmortappen er mest mulig sentrert i forhold til koppen, har jeg funnet ut.
Ellers er det sikkert lurt å kjøpe en større størrelse også, du trenger den nesten garantert etter fødsel. [emoji6]
Hva slags merke kjøpte du forresten? Jeg har prøvd Mooncup, Ladycup og en til som jeg ikke kommer på i farten, men Ladycup er helt klart favoritten.
Menskoppemoji:[emoji485]
[emoji85][emoji23]
 
(Ja, jeg snoker i dagboka di jeg og.)
Det er også viktig å vinkle koppen slik at livmortappen er mest mulig sentrert i forhold til koppen, har jeg funnet ut.
Ellers er det sikkert lurt å kjøpe en større størrelse også, du trenger den nesten garantert etter fødsel. [emoji6]
Hva slags merke kjøpte du forresten? Jeg har prøvd Mooncup, Ladycup og en til som jeg ikke kommer på i farten, men Ladycup er helt klart favoritten.
Menskoppemoji:[emoji485]
[emoji85][emoji23]
Kjøpte belladot :) jeg prøver å vinkle også men havner i samme posisjon uansett =/
Det er er rart er at den føles som den er "tett" rundt hele, men tror den er for liten slik at den bikker på seg og slipper forbi..
 
Gjør det og jeg [emoji14] Ellers klarer jeg jo å presse den nedover om den har havna for langt opp og, og har fått dreisen på å ta den ut, selvom jeg ble litt svett første gangene [emoji14]
Føler jeg har prøvd det meste [emoji14]
Også slå den opp lavere og dytte den utslått opp slik at jeg får med evt det som ligger langs med veggene i tilfelle det bare var det som kommer ut. Det havner noe oppi koppen også altså, men ja, føles som er er riktig men [emoji14]

Haha jeg også ble litt svett første gangene jeg skulle ta den ut [emoji13]
 
Cd7 pp9

175bbfbeef9cc5f88f43509e2c52809c.jpg

Aldri liggi så høyt i temp i folikkelfasen :s
Jeg er jo sykt varm om dagen men tempen i rommet er like lavt som det pleier da vi har aircondition på.
Og så er jeg sååå trøtt. Sov i 9,5t i natt. Jobba 12t dager i helga, sikkert det som gjør det [emoji14]
 
Heier på feriebaby[emoji173]️
 
Cd7 pp9

175bbfbeef9cc5f88f43509e2c52809c.jpg

Aldri liggi så høyt i temp i folikkelfasen :s
Jeg er jo sykt varm om dagen men tempen i rommet er like lavt som det pleier da vi har aircondition på.
Og så er jeg sååå trøtt. Sov i 9,5t i natt. Jobba 12t dager i helga, sikkert det som gjør det [emoji14]
Tempen var veldig høy hos meg de dagene tanta var på besøk også, men så sank den og var nogenlunde stabil frem til EL :) Håper dagene går fort og at du får to streker om noen uker! ❤️
 
Tempen var veldig høy hos meg de dagene tanta var på besøk også, men så sank den og var nogenlunde stabil frem til EL :) Håper dagene går fort og at du får to streker om noen uker! [emoji173]️
Den pleier å stige litt mot slutten av tr her og, men nå har den vært stabilt høy noen dager [emoji14] men den synker nok :)
 
Ligger på sofaen å tenker litt. Nå er det to dager før (jeg antar) det fertile vinduet åpnes og redselen setter inn. Tenk om det ikke går denne gangen heller? Tenk om vi må inn i en pp10, et tosifret antall pp.. joda, det gikk forsåvidt i pp4, men da det var exu føler jeg det ikke teller. Det fine med exuen er at vi veit at eggene mine funker, at cellene hans funker, men redselen for å ikke få det til er stor. Og om vi får det til er det sjanse for exu, sa, ma, bo... Var noen som sa til meg for litt siden at redselen for barnet er der fra dagen du blir gravid, men jeg føler redselen er der allerede fra da man håper å få det lile frøet i magen... kan ikke tro vi frivillig går igjennom dette. Tenkte på det på vei til jobb idag. Hadde det vært bedre å vente? Slo det raskt i fra meg da, men det er så himla vondt å ikke få det til..
 
Ligger på sofaen å tenker litt. Nå er det to dager før (jeg antar) det fertile vinduet åpnes og redselen setter inn. Tenk om det ikke går denne gangen heller? Tenk om vi må inn i en pp10, et tosifret antall pp.. joda, det gikk forsåvidt i pp4, men da det var exu føler jeg det ikke teller. Det fine med exuen er at vi veit at eggene mine funker, at cellene hans funker, men redselen for å ikke få det til er stor. Og om vi får det til er det sjanse for exu, sa, ma, bo... Var noen som sa til meg for litt siden at redselen for barnet er der fra dagen du blir gravid, men jeg føler redselen er der allerede fra da man håper å få det lile frøet i magen... kan ikke tro vi frivillig går igjennom dette. Tenkte på det på vei til jobb idag. Hadde det vært bedre å vente? Slo det raskt i fra meg da, men det er så himla vondt å ikke få det til..

Sitter med de samme tankene. Prøvemåned 26 vil jeg gjerne skal være min siste. Og frykten for ny SA eller kjemisk er der, men frykten er nok størst for at tanta igjen skal komme. Som alle månedene tidligere i prøvingen..
 
[emoji173][emoji173][emoji173] frykten er stor og overveldende, men ønsket er størst. Det er litt det som er så skummelt. Jeg sitter å tenker at jeg er nervøs for første gangen barnet mitt skal gå aleine til skolen, kjøre bil aleine, gå på fest, få kjærlighetssorg osv. Holder ikke ut tanken at noe smerte skal ramme barnet mitt. Og i går etter jeg hadde lagt Noah, så våknet han ikke én gang fra kl 19 til kl 23.30 når jeg sto og pusset tennene slo angsten inn. Tenk hvis han ikke puster. Så må jeg roe meg ned så jeg ikke stormer inn døren for å sjekke om han puster. Der sov han som en liten snorkende (heldigvis:p) nydelig barn [emoji173] og så slapp angsten for nå... jeg har hørt at det aldri slutter. :p men man lærer seg å gi slipp og ha troen på at ting går bra. Man kan ikke leve med sånn intens angst for at noe forferdelig skal skje hver dag. Det går opp og ned i perioder [emoji173]
 
Back
Topp