Skvirevippens første ❤

Havner ikke i samme IKM-gruppe nå (damn mine korte sykluser! :p ) - men jeg håper vi ses i termingruppen. Mars bør fylles opp syns jeg! :Heartred
 
Da banket tanta på så da sees vi i uke 28 når noen gidder lage den ;) ❤️
 
Havner ikke i samme IKM-gruppe nå (damn mine korte sykluser! :p ) - men jeg håper vi ses i termingruppen. Mars bør fylles opp syns jeg! :Heartred

Når blir neste EL og IKM for deg da? :)
 
Havner ikke i samme IKM-gruppe nå (damn mine korte sykluser! :p ) - men jeg håper vi ses i termingruppen. Mars bør fylles opp syns jeg! :Heartred
er med på termingruppe altså. Har ikke orket se på IKM-gruppe enda jeg..
 
Tenkte på lage, men det harmonerer ikke med å prøve å stede ned [emoji14]
Litt vondt å føre opp folk på gravid og seg selv på tr også [emoji14]
Men vi sees i uke 28 [emoji14]

Ja, tenkte det samme etter at jeg hadde IKM gruppe. Også vondt da jeg hadde IVF gruppen for februar og måtte sette meg selv over på mistet :(

Uke 28 får vi to fine streker og marsboere i maven ❤️
 
El 24-26 og ikm i uke 27. 4 eller 5 juli. Dropper å håpe på lang lutealfase nå og går etter det ff sier. :p

Satser på vi alle får klaff :) Blir jo eventuelt ikke termin så langt unna hverandre uansett ;)
 
Tenkte på lage, men det harmonerer ikke med å prøve å stede ned [emoji14]
Litt vondt å føre opp folk på gravid og seg selv på tr også [emoji14]
Men vi sees i uke 28 [emoji14]
Høres lurt ut å la andre ta seg av det, så kan du slappe av og joine tråden istedet :) Hvordan går det forresten med målene dine? :)
 
Høres lurt ut å la andre ta seg av det, så kan du slappe av og joine tråden istedet :) Hvordan går det forresten med målene dine? :)
Det går nok bra, men vært så sykt opplåst og nå er det tantebesøk, så lar målebåndet ligge til neste fredag [emoji14]

Hvordan går det med deg da?
 
Har nå kasta min siste tampong [emoji14] koppen er på plass, og det var jo superlett!!
Tanta er allerede i ferd med å avta da.. på dag to?? Men hadde ganske kraftige menssmerter (til å være meg) i går, så kan være at det var det.
Håper jeg ikke får brukt for koppen på noen mnd men :)
 
Så gøy du har begynt med menskopp. :) Har faktisk hørt at det anbefales å bruke den etter BD også, slik at ikke mannens svømmere renner ut. :hilarious:

Måtte du inn i TG for mars! :smiley-angelic001
 
Så gøy du har begynt med menskopp. :) Har faktisk hørt at det anbefales å bruke den etter BD også, slik at ikke mannens svømmere renner ut. :hilarious:

Måtte du inn i TG for mars! :smiley-angelic001
Trodde jeg hadde fått teken på den, men det kommer fortsatt litt den er åpen og sitter ikke for langt opp.
Mulig jeg trenger større str alikevel da...
Jaja, akkurat nå bare spotter jeg så det bør gå greit [emoji14]

Men det som renner ut etter bd er vel løpet kjørt for uansett? Svømmerne er jo på plass i livmor allerede på noen sekunder. Det jeg har lest da [emoji14]

Men jeg digger koppen, sliter litt med å få den ut til tider, men men, forhåpentligvis trenger jeg den ikke på en stund [emoji14]
 
Back
Topp