Skvirevippens første ❤

Gyn hadde fått rapporten fra labben ang egglederen, alt så bra ut og ikke noe unormalt :) eggstokkene hadde masse egg og stikkene sa hun var at jeg hadde jo tross alt blitt skjært i, så kan kjenne ubehag opptil et år etter. Jeg er veldig glad, og går på pp9 med nytt mot og mer ro inni meg :) hun sa også at jeg får tul i uke 6 når jeg blir gravid :)

Bilen derimot fikk en prislapp på 13 000,- utrolig nok er jeg mest glad akkurat nå [emoji14]
 
Gyn hadde fått rapporten fra labben ang egglederen, alt så bra ut og ikke noe unormalt :) eggstokkene hadde masse egg og stikkene sa hun var at jeg hadde jo tross alt blitt skjært i, så kan kjenne ubehag opptil et år etter. Jeg er veldig glad, og går på pp9 med nytt mot og mer ro inni meg :) hun sa også at jeg får tul i uke 6 når jeg blir gravid :)

Bilen derimot fikk en prislapp på 13 000,- utrolig nok er jeg mest glad akkurat nå [emoji14]

Uææææ, kjip regning på bilen, men SÅ bra med gode nyheter hos gyn. Og det er jo veldig bra å vite at det blir tidlig ul neste gang :)
Håper det blir en spire nå snart, altså[emoji177]
 
Gyn hadde fått rapporten fra labben ang egglederen, alt så bra ut og ikke noe unormalt :) eggstokkene hadde masse egg og stikkene sa hun var at jeg hadde jo tross alt blitt skjært i, så kan kjenne ubehag opptil et år etter. Jeg er veldig glad, og går på pp9 med nytt mot og mer ro inni meg :) hun sa også at jeg får tul i uke 6 når jeg blir gravid :)

Bilen derimot fikk en prislapp på 13 000,- utrolig nok er jeg mest glad akkurat nå [emoji14]

Så bra at gyn-timen ble litt oppløftende, krysser fingrene for neste pp [emoji173]️
 
Gyn hadde fått rapporten fra labben ang egglederen, alt så bra ut og ikke noe unormalt :) eggstokkene hadde masse egg og stikkene sa hun var at jeg hadde jo tross alt blitt skjært i, så kan kjenne ubehag opptil et år etter. Jeg er veldig glad, og går på pp9 med nytt mot og mer ro inni meg :) hun sa også at jeg får tul i uke 6 når jeg blir gravid :)

Bilen derimot fikk en prislapp på 13 000,- utrolig nok er jeg mest glad akkurat nå [emoji14]
Så bra Skvirevippen! :) Nå kommer kroppen din til å slappe av mer og stresse mindre, så skal du se spiren sitter ganske så snart ❤
 
Så godt du fikk gode nyheter hos gyn! :)
 
Har nå faktisk kommet meg igjennom den 13 dpo-dagen uten tr. Hun kommer da, våkna svett i morges og hatt noen hetetokter igjennom dagen, typisk tegn på tr for meg. Men har da har 13 dager lf 2 pp på rad :D det er jo helt fantastisk [emoji14]
Nå kroppen, nå snakker vi samme språk [emoji6][emoji39]
Sist kom hu midt på natta [emoji85]

Men jeg sjekka tappen I sta, og fikk med litt cottage cheese ut igjen, kan dette bare være reaksjon på at gyn har romstrert litt?
Ingen kløe, svie eller lukt, og gyn sa ikke noe om noe sopp heller. Har jo vanligvis litt sticky utflod på denne tiden i syklusen så tenkte at det bare kan være en reaksjon mellom utflod og den gelen?
 
Har nå faktisk kommet meg igjennom den 13 dpo-dagen uten tr. Hun kommer da, våkna svett i morges og hatt noen hetetokter igjennom dagen, typisk tegn på tr for meg. Men har da har 13 dager lf 2 pp på rad :D det er jo helt fantastisk [emoji14]
Nå kroppen, nå snakker vi samme språk [emoji6][emoji39]
Sist kom hu midt på natta [emoji85]

Men jeg sjekka tappen I sta, og fikk med litt cottage cheese ut igjen, kan dette bare være reaksjon på at gyn har romstrert litt?
Ingen kløe, svie eller lukt, og gyn sa ikke noe om noe sopp heller. Har jo vanligvis litt sticky utflod på denne tiden i syklusen så tenkte at det bare kan være en reaksjon mellom utflod og den gelen?

Følger med litt i dagboka di, selv om jeg ikke er så flink å kommentere:). Men ville bare si at det kan meget godt være reaksjon mellom utflod og gel ja, jeg hadde akkurat likt i går og i dag etter vag.ul vegge dager, og det har ikke kommet noe mer symptomer på sopp nå, så har landa på samme konklusjon. Godt å høre at du fikk fine beskjeder hos gyn i dag, håper for deg at spiren sitter snart snart! :)
 
Cd1 pp9
90b17317352c48af3ae3f810bb9a140e.jpg


Da var vi i gang da :)

Jeg har svetta og svetta og svetta i hele natt. Til og med jeg sov naken til slutt, jeg sover ALDRI naken...
 
Last edited:
Gyn hadde fått rapporten fra labben ang egglederen, alt så bra ut og ikke noe unormalt :) eggstokkene hadde masse egg og stikkene sa hun var at jeg hadde jo tross alt blitt skjært i, så kan kjenne ubehag opptil et år etter. Jeg er veldig glad, og går på pp9 med nytt mot og mer ro inni meg :) hun sa også at jeg får tul i uke 6 når jeg blir gravid :)

Bilen derimot fikk en prislapp på 13 000,- utrolig nok er jeg mest glad akkurat nå [emoji14]
Godt det var gode nyheter hos gyn da. Da er liksom ikke den kjipe prislappen på bilen like sur.
 
Da får vi heie på hverandre videre til ny EL og IKM! Når blir EL cirka hos deg? :)
 
Jaa:D
El ca 27. Juni, ikm isåfall 12. Juli :)
Så blir i ikm-gruppe 28.

Du da?

Om tanta komme idag (treg hun nå) så blir vel EL rundt 30 juni eller 1 juli mens vi er i bryllup og på hotell :) IKM 11-15 dager etter det igjen. Så blir nok uke 28 her også ;)
 
Back
Topp