Skvirevippens første ❤

Spennende!! Håper du blir betrygget etter timen i morgen. :)
 
Ikke noe spennende her. Da får jeg vel brukt for alt jeg bestilte fra komplett apotek alikevel :)
a77872b64c603d22dd9f22489583a4e4.jpg


Men hvor de ømme brystene mine kommer fra er enda usikkert...
 
Cd27 pp8 13dpo / Cd1 pp9

b11eab50edfca5c9b324fc3039a91402.jpg


Da kommer både menskopp, nytt termometer og nye graviditetstester til nytte..
Hadde ikke jeg skullet til gyn idag så hadde jeg nok grått litt.. men prata en del med stesøstern som prøvde med mannen sin i 3 år før forholdet tok slutt (hun var ikke å fikk hjelp før mot slutten da hun trodde hun var for ung, hun er 24). Hun sa det så fint da jeg skjønte det ikke gikk veien i pp7 at "det blir ikke verre enn det er nå. Nå blir det bare en vane med negative tester fremover". Og jeg begynner å kjenne på den.. hun sa også at ingen som ikke har prøvd lenge kommer til å forstå hvor vondt det er. Da det er nye håp hver pp, ny symptomjakt, nye negative tester og nye sorger.

Nå er jeg litt delt ift pp9. Skal jeg drite i alt utenom vitaminer og temping og prøve å slappe mer av? Eller blir jeg stressa av å ikke ha kontroll?
Eller skal jeg prøve alt? Jeg ble litt stressa med eltester, men kanskje det var fordi de aldri ble positive? Den siste testen jeg tok var jo positiv / så godt som..

Innspill?
 
Huffa meg :( jeg også mente jeg så strek på den testen, men ser jo hvor tempen drar!
Du har jo faktisk blitt gravid siden du begynte å prøve, bare den ikke gikk den veien den skulle. Så det i seg selv er jo positivt! Men jeg aner faktisk ikke hva som er best for deg å bare tempe eller å prøve alt. Hvis jeg skal prøve å sette meg i din situasjon så hadde jeg droppet el-tester, men prøvd baby-klister? Har du vært innom tanken?
 
Huffa meg :( jeg også mente jeg så strek på den testen, men ser jo hvor tempen drar!
Du har jo faktisk blitt gravid siden du begynte å prøve, bare den ikke gikk den veien den skulle. Så det i seg selv er jo positivt! Men jeg aner faktisk ikke hva som er best for deg å bare tempe eller å prøve alt. Hvis jeg skal prøve å sette meg i din situasjon så hadde jeg droppet el-tester, men prøvd baby-klister? Har du vært innom tanken?
Joda, tanten har vært der. Men har lest at mange opplever sa med babyklister, fordi et egg som ikke er friskt fester seg? Eller noe. Det var i allefall mange som fraråda det, samme som med wild yam, at mange opplever sa når de bruker det..

Får lufte litt tanker for gyn idag :)
 
Da er bilen levert å eukontroll, og nå bærer det til gyn.. veit egentlig ikke hva jeg gruer meg mest til.. Fått litt skrekken etter jeg var hos forrige gyn, redd for at jeg nok en gang får beskjed om å sitte tillegg i båten til september, og at jeg må gå å nesten grue meg til til evt positiv test og grue meg til en evt exu igjen.. eller om reprasjonslista på bilen er på 12000 som sist...
 
Ikke noe spennende her. Da får jeg vel brukt for alt jeg bestilte fra komplett apotek alikevel :)
a77872b64c603d22dd9f22489583a4e4.jpg


Men hvor de ømme brystene mine kommer fra er enda usikkert...
Foreløpig synes jeg ikke de 10 mIU One Step testene er noe å skryte av jeg. Har bedre erfaring med wondfo sine som visstnok egentlig har sensitivitet på 25 (men det er bull....)
 
Lykke til hos gyn idag!

Kjip den tempen der.
 
Back
Topp