Skvirevippens første ❤

Cd23 pp8 9dpo

2d2df0871486e0dc665e326d947927b0.jpg

Tempen er nok på vei ned =/

5c81c04c845412969e603661e01e631e.jpg

Og testen fortsatt blank...
Jeg skal på fest på lørdag, hadde det ikke vært for det så hadde jeg nok ikke tatt flere tester denne pp, men må ta en i morgen pga det :)
 
Hei!

Ser at du bruker samme tester som jeg brukte denne pp. De var veldig, veldig lite sensitive! Håper det er valget av test som er problemet [emoji173]️

På denne testen fikk jeg positiv digital!

43208954e2507364d7d58d8c1aad6221.png


Streken synes jo ikke.. Fortsetter å krysse fingrene for deg [emoji4]
 
Hei!

Ser at du bruker samme tester som jeg brukte denne pp. De var veldig, veldig lite sensitive! Håper det er valget av test som er problemet [emoji173]️

På denne testen fikk jeg positiv digital!

43208954e2507364d7d58d8c1aad6221.png


Streken synes jo ikke.. Fortsetter å krysse fingrene for deg [emoji4]
Dette er 10mlu/ml da [emoji14] har makesure med 25. Mulig jeg tar en sånn i tillegg i morgen bare for å være helt sikker før jeg drikker :)
 
Oi oi oi! Kjempefin chart OG du har til og med tatt en GT! :excited001

9 DPO er tidlig frøken, så jeg har troen på at det virkelig kan bli noe ut av denne PP´n! Håper og krysser alt som krysse kan. :)
 
Oi oi oi! Kjempefin chart OG du har til og med tatt en GT! :excited001

9 DPO er tidlig frøken, så jeg har troen på at det virkelig kan bli noe ut av denne PP´n! Håper og krysser alt som krysse kan. :)
Joda, sant nok, bare jeg som ser for meg at 8dpo er en slags grense [emoji14]
 
Da har jeg vært hos legen, jeg digger henne! Er samme legen som tok exuen på alvor. Hun synes det er veldig rart at jeg ikke har fått svar fra labben ang egglederen da den sendes inn og skal sjekkes ut. Men hun henviste meg til gyn for å sjekke de stikkene i siden hvor exuen satt, og sa at de antagelig ville sjekke den resterende mer nøye, men dette var noe jeg skulle snakke med gyn om :)
Er så letta over å bli tatt på alvor selvom vi "bare" har prøvd 8 mnd.
 
Det er så godt å bli tatt på alvor! :) Det er jo litt rart du ikke har hørt noe, men mulig de ikke har funnet noe og dermed ikke sendt ut noe svar?
 
Det er så godt å bli tatt på alvor! :) Det er jo litt rart du ikke har hørt noe, men mulig de ikke har funnet noe og dermed ikke sendt ut noe svar?
De skulle sende svar uansett sa legen, i allefall skulle hun få skrevet det opp.
Men kanskje pga at jeg ikke fikk svar så kanskje de kan skulle igjennom den andre. For for min del spille det ingen rolle om den ene egglederen var tett, men det spiller noen rolle hva den andre er [emoji14]
 
Cd25 pp8 11dpo

acc1bd0298f3a0dca444f10608d84e5e.jpg

Veit ikke hvor gjeldene den siste tempen er. Selvom jeg drakk lite og spredt utover dagen og var ganske edru igjen da jeg la meg så tror jeg tempen er litt mer på hell enn stigende =/

Blir nok ingen test nå før evt ikm dagen. Er innstilt på pp9 nå =/
 
Cd26 pp8 12dpo

2a77c258ef27e435e8b5aea753f11c39.jpg

4e854e37ca1b864c783a17eca2971510.jpg


Blir evt test i morgen om tempen holder seg oppe.

Har kun hatt et par symptomer. Det ene er stikk bak skambeinet/i livmor i går, ikke veldig intense og ikke noe jeg har kjent før, det andre er ømme bryster- spesielt i sidebooben, heller ikke noe jeg har pleid å oppleve, ikke mot tr heller.

Det er sjeldent jeg spotter etter samleie selv om jeg veit at det er vanlig i dpo-daga, men i går spotta jeg bitte litt. Sist det skjedde var 7dpo da jeg hadde exuen. Men.. nå er tr rett rundt hjørnet da, så er kanskje ikke veldig rart om jeg begynner å spotte [emoji14]
 
Last edited:
Back
Topp