Skvirevippens første ❤

Oioii!!! Har troen på en liten bebis på vei her jeg!! [emoji7][emoji7][emoji7] ryker det en test i morgen eller??? :D
 
Oioii!!! Har troen på en liten bebis på vei her jeg!! [emoji7][emoji7][emoji7] ryker det en test i morgen eller??? :D
Blir test i morgen 8dpo :) har ikke sånn veldig testetrangen denne pp faktisk. Men er sommerfest på jobb på lørdag så må teste før da alikevel :)
 
Cd21 pp8 7dpo

8125d645aba562b8a131a67d4b651c22.jpg

Heldigvis stabil temp :)
I morgen ryker den første testen selv om jeg nesten føler jeg godt kunne venta ei stund til :s
 
Hehe. Godt du allerede hadde bestemt deg for å teste imorgen. Er jo nå det begynner bli virkelig spennende...
 
Veldig spent på test her! :D
 
Røk på en smell.. holdt meg i 4,5t og blenda
31d39b8fb230607f65947edbd301628e.jpg


Tørka så har den en skygge, men det fikk jeg sist og.
Nå gleder jeg meg til legetimen på fredag, har så intens stikking der exuen satt, sikkert bare arrdannelse, men er nå 3 mnd siden, og kjenner det kun i dpoland.

Har tenkt på en ting i det siste. For noen år siden etter en helg med besøk av esken fikk jeg en melding om at jeg måtte sjekke meg for klamydia, prøven viste at jeg ikke hadde det, men han veit at han hadde det den helga vi var sammen, jeg feide det bort den gang som at han var litt sjalu for at jeg hadde vært med noen andre i ettertid og ville ødelegge det fordi jeg måtte melde ifra videre. Jeg husker ikke hvor lang tid det var i mellom den helga og jeg tok prøva, men har jo fått vite i etterkant at klamma-viruset tar 14 dager før det kan vises på test. Tenk om jeg hadde det og prøva ikke fanga det opp og så ble egglederne ble tette/delvis tette?
Skal ta det opp med legen på fredag, kanskje jeg kan få sjekka det ut nærmere... også en mulighet for at jeg overanalyserer, for jeg er ganske sikker på at det var mer enn 14 dager i mellom det, men det er den lille tvilen...
 
Røk på en smell.. holdt meg i 4,5t og blenda
31d39b8fb230607f65947edbd301628e.jpg


Tørka så har den en skygge, men det fikk jeg sist og.
Nå gleder jeg meg til legetimen på fredag, har så intens stikking der exuen satt, sikkert bare arrdannelse, men er nå 3 mnd siden, og kjenner det kun i dpoland.

Har tenkt på en ting i det siste. For noen år siden etter en helg med besøk av esken fikk jeg en melding om at jeg måtte sjekke meg for klamydia, prøven viste at jeg ikke hadde det, men han veit at han hadde det den helga vi var sammen, jeg feide det bort den gang som at han var litt sjalu for at jeg hadde vært med noen andre i ettertid og ville ødelegge det fordi jeg måtte melde ifra videre. Jeg husker ikke hvor lang tid det var i mellom den helga og jeg tok prøva, men har jo fått vite i etterkant at klamma-viruset tar 14 dager før det kan vises på test. Tenk om jeg hadde det og prøva ikke fanga det opp og så ble egglederne ble tette/delvis tette?
Skal ta det opp med legen på fredag, kanskje jeg kan få sjekka det ut nærmere... også en mulighet for at jeg overanalyserer, for jeg er ganske sikker på at det var mer enn 14 dager i mellom det, men det er den lille tvilen...

Gøøøy med test! :D

Jeg tror det kan være greit å ta det opp ja, men syns det virker usannsynlig.
Heier på at det er en nydelig liten spire inni der nå [emoji7][emoji7][emoji7]
 
Cd22 pp8 8dpo

909af614b3f27203264fbe7818bb5c24.jpg

Så mye for stabil temp :s

54f0b58c2c87ec40068aae355831a4ac.jpg

Trodde jeg så en strek, men innså at det var en liten bulk i testen...
Føler 8dpo er litt sånn dommedag [emoji14] jeg veit jo at det er tidlig enda, men ja :)
 
Jeg har en venninne som gikk med klamydia lenge. Og hun ble kjempe syk når betennelsen satt seg i egglederne og de på sykehuset sa at veldig ofte ble man kjempe syk før de ble tett. Så det gikk bra med hun. Hun har barn. Hun gikk med det i 1-2 år.

Så spennende å se om det kommer to streker hos deg denne pp. Heier på deg :)
 
Syns jeg kan se strek der jeg også! Mulig det er bulken, men også mulig du er gravid! :D [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Jeg har en venninne som gikk med klamydia lenge. Og hun ble kjempe syk når betennelsen satt seg i egglederne og de på sykehuset sa at veldig ofte ble man kjempe syk før de ble tett. Så det gikk bra med hun. Hun har barn. Hun gikk med det i 1-2 år.

Så spennende å se om det kommer to streker hos deg denne pp. Heier på deg :)
Så godt å høre på en måte!
Det er jo et virus, så kroppen fikser det sjøl til slutt, men jeg er liksom ikke i risikogruppa for exu på noen måte, det er det eneste jeg kan tenke meg kan ha skjedd...
 
Jeg ser streker overalt så tør snart ikke uttale meg om tidlig-tester jeg. Stirrer meg blind på dem til jeg ikke kan unngå å se streker....

Ta det opp med legen din du, men satser på at testen var innen riktig tid. Regner med at de stilte spm om sånt da de tok testen på deg.
 
Jeg ser streker overalt så tør snart ikke uttale meg om tidlig-tester jeg. Stirrer meg blind på dem til jeg ikke kan unngå å se streker....

Ta det opp med legen din du, men satser på at testen var innen riktig tid. Regner med at de stilte spm om sånt da de tok testen på deg.
Jeg ser streker hos alle når jeg er i dpoland, men sjeldent ellers [emoji14]

Leverte bar urinprøve til helsesekretæren og hun sa ingenting om det =/ men tror nok jeg bare overanalyserer :)
 
Eneste symptomet jeg egentlig har er mye gul utflod.. masse! Kan godt være nattlysolja som begynner å virke. Pleier jo å ha noe utflod i dpoland, men lenge siden jeg har hatt så mye og sjeldent gul!
 
Back
Topp