Skvirevippens første ❤

Får se hvem som har kjappest egg nå, vi ligger jo temmelig likt med symptomer etc. Spennende! :D Og snart DPO-land!
 
Får se hvem som har kjappest egg nå, vi ligger jo temmelig likt med symptomer etc. Spennende! :D Og snart DPO-land!
Leste nettopp at el kan komme samtidig med krystallene faktisk. Og alle symptomer har i grunn gitt seg, så er superspent på tempen i natt :D

Sist jeg brukte eltester var faktisk eneste gang jeg fikk positiv og det var samme dag som el.. så kanskje jeg er en av de som slipper egg og topper hormoner samtidig?
 
Leste nettopp at el kan komme samtidig med krystallene faktisk. Og alle symptomer har i grunn gitt seg, så er superspent på tempen i natt :D

Sist jeg brukte eltester var faktisk eneste gang jeg fikk positiv og det var samme dag som el.. så kanskje jeg er en av de som slipper egg og topper hormoner samtidig?

Ja, da blir det spennende med neste temping!

Mulig du er en av de ja! Leste om det i går, at det er flere som får positiv el-test samme dag, og noen får det etter eggløsningen har vært og. Jeg er litt spent på hvordan det er hos meg. Har jo enda til gode å få positiv el-test, men har jo kun brukt det nå etter fødselen, ikke før jeg ble gravid sist. Google brukes flittig her også for tiden! :p
 
Ja, da blir det spennende med neste temping!

Mulig du er en av de ja! Leste om det i går, at det er flere som får positiv el-test samme dag, og noen får det etter eggløsningen har vært og. Jeg er litt spent på hvordan det er hos meg. Har jo enda til gode å få positiv el-test, men har jo kun brukt det nå etter fødselen, ikke før jeg ble gravid sist. Google brukes flittig her også for tiden! :p
Jeg er en googler selv [emoji14]
 
Tvitvi.

innmari kult det bildet egentlig
 
Cd14 pp8

2a49c2e97497fa5c061caf72aa5c83cd.jpg



286b685aa09658afac4e1f1afb030d4f.jpg


Tempen fortsatt lav og mikroskopet fortsatt fult... Og lette elsmerter var tilbake. Men el kan ikke være langt unna eller om tempen bare ikke har steget enda, for pleier ikke få såre brystvorter før etter el..
 
Ja, er det ikke? Kult å se hvordan kan kan tyde kroppen. Hadde liksom aldri trodd at jeg en dag skulle studere spyttet mitt for å se etter eggløsning [emoji14]
Hehe, er vel ikke noe de fleste er mulig heller.
 
Cd15 pp8

fd85a7945708f9585d42b059445bc2a1.jpg

Sovet veldig dårlig i natt og tempet 1 t seinere enn vanlig for å få mest mulig søvn.

e4310c1b03c82304f81f1888b8f7ec83.jpg

Krystallene er i allefall gått i oppløsning :) som betyr at el er i nærheten. El kan være alt fra idag til i over i morgen :)
 
innom og hilser på.
 
Cd16 pp8
5d553e90cbdafb9aa1ffbb7d96cbafb5.jpg

Jeg sovn nesten ikke før den tempen.. 1,5 t. Men en annen temp med like lite søvn tilsa også 36.60. Tror, og håper el var cd14 da det er dårlig med aksjer etter cd13.
For første gang har jeg null peiling på når el var.. men hatt smått såre brystvorter siden cd12 da. Sist kom såre brystvorter dagen før el.

Har ingen tro på denne pp da jeg tror aksjene er blitt for gamle =/
 
Prøvde å discarde tempen cd12 og da fikk jeg kryss cd13.. er så fælt å ikke vite.. jeg og tror forsåvidt el var rundt cd 13/14, siden jeg har hatt mer dpo-symptomer ell el symptomer etter det.. prøvde og å legge inn 2 høye temperaturer fremover og fikk kryss cd15. jeg veit jeg ikke burde discarde cd12, så jeg lar den stå som den er til i morgen så får jeg la den avgjøre :)
 
Cd17 pp8

5132d4dc73345ea42cfad4344d121879.jpg

Denne pp ble litt antiklimaks da jeg ikke la merke til el.
Men, da er den nok overstått og ventinga kan begynne :)
Aner heller ikke hvilken side jeg hadde el ifra men cd 13 og cd15 pulserete det bra i venstre eggstokk med eggleder.

Så det blir spennende dager :)
 
Back
Topp