Skvetting

Bampsebompi

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Flere som sliter med skvetting? Altså, jeg må ha bind etter jeg har vært på do for å tisse, for det blir liksom aldri tomt. Er det noe som kan gjøres? Er så slitsomt:-(

Jeg kan ikke si jeg har det sånn, men jeg sitter og teller til 30 når jeg er ferdig, og da kommer det gjerne mange, mange flere dråper!

Men hvis jeg nyser derimot - da kan det fort komme ei dråpe her og der.

Bekkenbunnstrenig! Er vel ikke noe annet man kan gjøre..stå på alle 4 i senga,gulvet etc. "Skyt rygg" som en katt,og inn med magen/navlen,slik at halebeinet liksom blir løftet litt opp. (Legg mest vekt på armene,og ikke så mye på knær).Hold sånn i 10 sek og gjenta 3-10 ganger.

Knip, knip!! Lurt å begynne så snart som mulig, effekten kommer ganske raskt :) og lurt å. Komme skikkelig i gang med treningen før babyen kommer.. Begynn nå og fortsett ut i evigheten :) godt for så mye :)

Bekkenbunnstrenig! Er vel ikke noe annet man kan gjøre..stå på alle 4 i senga,gulvet etc. "Skyt rygg" som en katt,og inn med magen/navlen,slik at halebeinet liksom blir løftet litt opp. (Legg mest vekt på armene,og ikke så mye på knær).Hold sånn i 10 sek og gjenta 3-10 ganger.
Takk så mye for tipset. :-) får begynne med dette om kveldene! Blir vel et fint syn for sambo og dette!:p

Takk så mye for tipset. :-) får begynne med dette om kveldene! Blir vel et fint syn for sambo og dette!:p

Fysioen min som sa dette til meg,og det skal ikke så mange slike til,3 kan være nok(morgen og kveld f.eks,) . Vanlig kniping funker nok og,men selv om man tror man gjør det rett er det ikke sillert man får tak i rette muskler likevel ;) men litt nytte uansett gjør det nok!

Skvettinga er rett rundt hjørnet her også, bare å krysse bena når en nys er på vei :smiley-ashamed008
Begynner å knipe/skyte rygg i kveld!! Kanskje mulig å avverge at det blir noe mer ut av det?

Skvettinga er rett rundt hjørnet her også, bare å krysse bena når en nys er på vei :smiley-ashamed008
Begynner å knipe/skyte rygg i kveld!! Kanskje mulig å avverge at det blir noe mer ut av det?

Absolutt :)

Back
Topp