Skvettent barn?

Beate J

Elsker forumet
Uff, her har vi ei lita frøken som er så gruli skvetten, og da begynner ho å HYLgrine...
Liksom helt utrøstelig!

Spesielt når besteforeldre holder ho.... og de gjør eller sier noe brått/plutselig  [&:] Uff, det er så trist og jeg får så vondt av ho, kan ikke være noe godt[:(]

Også er ho så ekstremt avhengig av meg at når ho gråter slik da så er det BARE jeg som kan trøste ho....

Noen råd?

Eldste jenta var ikke sånn, ho kunne være fornøyd uansett hvem ho var hos....
Blir liksom redd for å sette ho bort til barnevakt når ho er sånn....

sånn er hu mi og, kan sette i det hylet, og bare eg som får trøste hu.....
men har faren tålmodighet nok, noe han ikkje har men av og til må ha. så roer hun seg hos han og.. storesøster er veldig til å skremme hun...

Her å men kun på kvelden når hu er sliten og litt sånn småsutrete

Her skvetter hun ikke så mye lengre.. Men hun blir helt vill når hun merker at jeg ikke er i nærheten av henne.. går greit om jeg bare er nede i etasjen under henne, men drar jeg en tur på butikken å min søster eller noen passer henne merker hun det straks jeg er gått ut døra! [:'(] skikkelig kjipt.. da vil jeg vertfall ikke ha noe barnevakt til henne før hun slutter med det.

Noen ganger når hun er i ferd med å falle i søvn - men lite ellers heldigvis... [:)]

ORIGINAL: bet

Det var ganske ille her en stund men tror det var fordi han var mye hjemme med meg alene og da var det jo relativt stille her. Nå sover han med en radio på helt svakt på soverommet om dagen, og jeg har ofte på tv-en nede i stuen. I tillegg er vi begynt å være litt mer sosiale på babysang og småbarnstreff og slikt og da blir han jo mer "herdet". Ser iallfall at han ikke kvepper så lett lenger.

Det er liksom det atte, vi er jo mye med andre, babysang osv.....

I dag fikk jeg atter en gang bekreftet at ho er redd fpor bestefar/farfar.... ho skriker bare han ser på ho omtrent [:@]
Ho eldste var jo bare superglad i bestefar som ALLTID bar ho [:D]

Også skriker ho alltid av full hals når ho er hos mormor.... tror det er stemmen og røyklukta....[8D]

Håper det endrer seg for vi trenger sårt barnevakt 18 desember... hmmmmm.....

Ja har ei skvettelita her og....

Skal ikke mye til før hun blir "redd" og da er det kun mamma som gjelder...Mine 3 andre var ikke slik i det hele tatt.

Senest i dag, drev gubben og leika med henne, og gira henne skikkelig opp, og så laga gubben en ordentlig rar grimasje, og jeg har aldri sett et så forfjamsa redd ansiktsuttrykk på vetlesnuppa...etterfulgt av en så vanvittig redd skriking. hun var nærmest utrøstelig. Og stakkars mannen han viste ikke fra eller til, og ble skikkelig lei seg.

Hun sovna bra fort etterpå, så hun var nok veldig trøtt også.

Har nok ingen råd, her i gården desverre...ganske nytt for meg å ha ei svetten tulle

ORIGINAL: 2gutter1jente1nurk

Ja har ei skvettelita her og....

Skal ikke mye til før hun blir "redd" og da er det kun mamma som gjelder...Mine 3 andre var ikke slik i det hele tatt.

Senest i dag, drev gubben og leika med henne, og gira henne skikkelig opp, og så laga gubben en ordentlig rar grimasje, og jeg har aldri sett et så forfjamsa redd ansiktsuttrykk på vetlesnuppa...etterfulgt av en så vanvittig redd skriking. hun var nærmest utrøstelig. Og stakkars mannen han viste ikke fra eller til, og ble skikkelig lei seg.

Hun sovna bra fort etterpå, så hun var nok veldig trøtt også.

Har nok ingen råd, her i gården desverre...ganske nytt for meg å ha ei svetten tulle

Uff ja, er det ikke fælt?

Så på bestefar at han ble skikkelig lei seg [:(]

Skvetter litt her også... om hu ligger på matta si på gulvet, å tar henne opp litt og legger henne ned blir hu sutrete og begynner å gråte...  [:-] flere? 

Back
Topp