Skvatt så mye jeg fikk vondt i magen

Maritri86

Elsker forumet
Stjerneskuddene 2024
Var en bil som nesten kjørte meg av veien i dag. Kjørte i venstrefila og var påtur forbi da jeg kjørte fortere enn den andre bilen.
Han kom ut fra en sidevei og var påvei i fila helt til venstre som jeg lå i. Han var Max 5cm fra å treffe meg og vi var like langt framme. Holdt inn hornet alt jeg klarte og kjente jeg ble så sykt redd. Måtte kjøre av med neste avkjørsel for jeg ble så redd.

Kjente på frykt for at jeg skvatt så mye skulle gjøre at jeg mista, men ikke blødd noe så håper og tror det gikk bra❤️

Men vær så snill å sjekk blindsona før dere skifter fil❤️ og for all del, kjør aktpågivende da det er mange tullinger bak rattet :bag:
 
Huff!! Det ER så skummelt å oppleve noe sånn!! Håper det går bra med både deg og spiren :Heartred
 
Når frykt adrenalinet sprer seg som ild over kroppen blir dei fleste godt rysta, det er absolutt ikkje kjekt! Og det er på veien, i ein bil dei fleste opplever dette. Eg kjører taxi og er ofte på veien, seinast for nokre veker siden prøvde ein bil å kjøre forbi ein anna bil midt i ein sving, og så kom det lastebil imot! Eg såg heldigvis lastebilen i yttersvingen eg var i, og sto på tuta, og lastebilen kjørte sakte, så det gjekk akkuratt bra. Men ja, fysj så mange galne sjåfører der ute..

Men ein ting kan du ta med ro, du kan ikkje bli så skremt at du mister ❤️
 
Back
Topp