Skvatt litt nå ja!

Jentemamma'n!

Gift med forumet
jentene i juni13
Julikulene 2020
Marsboerne 2023
Ligger jo fortsatt på sykehuset med drypp.. Ligger å slapper av, og plutselig smeller det i magen! Og da tenkte jeg jo at det var det... Nå gikk vannet... Så har ikke turt å bevege meg stort.. Hehe. Men regner med om det var tilfelle så ville vannet bare fosset ut? Har ikke merket noen ting... Merkelig disse lydene i magen altså...

åii, har du sagt ifra til en av jordmødrene da?

Så lenge det ikke har rent ut noe heller så håper vi at det ikke var vannet x x x x x x

De er så opptatte her nå atte... Vil ikke mase. Har ikke kommet noe vann enda. Men fikk helt sykt vondt i underlivet når jeg reiste meg opp istad.. så lurer litt på hva de var! Fikk bare beskjed om å ta det med ro når jeg sa det... Så det er vel ikke noe stress da regner jeg med..

De er så opptatte her nå atte... Vil ikke mase. Har ikke kommet noe vann enda. Men fikk helt sykt vondt i underlivet når jeg reiste meg opp istad.. så lurer litt på hva de var! Fikk bare beskjed om å ta det med ro når jeg sa det... Så det er vel ikke noe stress da regner jeg med..

Skjønner det godt.
Men du skal vel ha en ny ul snart? Da ser dem det der isåfall om noe er forandret nedentil pluss maven.
Men sp lenge det ikke er kommet noe enda så kan vi jo tro det ikke er vannet ;)

Ja i dag er det sannhetens time. de trodde smertene i underlivet skyldtes at kroppen vil i fødsel.. så kl 13 skal dryppet taes av for da har lungemodningen fungert.. og da skal det bare gå sin gang eller? o_O Forstod det slik på ho ene jordmora... huff... trodde bare de ville fortsette med drypp jeg da men..

Ja i dag er det sannhetens time. de trodde smertene i underlivet skyldtes at kroppen vil i fødsel.. så kl 13 skal dryppet taes av for da har lungemodningen fungert.. og da skal det bare gå sin gang eller? o_O Forstod det slik på ho ene jordmora... huff... trodde bare de ville fortsette med drypp jeg da men..

HÆ, Dem kan jo ikke bare la det går sin gang, men hvis dryppet ikke funker så får dem jo ikke gjort noe. Blir spennende å se hva kroppen din gjør når dryppet er fjerne.

Jøss, kanskje det blir baby etterhvert da! Syns også at det var rart at de skulle bare la det gå sin gang... Lykke til da, håper baby vil være inne i magen i noen uker til!

Så rart! Men kanskje det må bli sånn hvis kroppen din kjemper mot dryppet? Har de smertene du har hatt påvirket livmorhalsen slik at de ikke kan stoppe det mer?

Du må spørre hvertfall, slik at du får et skikkelig svar. Så kan du evt kjempe for at de gjør det de kan for å holde babyen inni deg en stund til?

Oj , masse lykke til , håper babyen ikke kommer enda .

Lykke til :) Håper dette går brs uansett.

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Tenk om det blir baby idag :o
Syns det er rart dem velger og gjøre det, men alternativet er vell at du ligger med drypp i noen uker :s
Får håpe dem vet hva dem driver med der borte.

Rart dem ikke vil prøve å gjøre mer for at den lille skal være i magehuset noen uker til. Håper alt er bra, og at kroppen din tar seg til vettet og ikke setter igang noe fødsel enda :)

Lykke til, håper dryppet virker og baby får vente litt med å komme ut..

Oj, hvordan har du det, går de bra? Håper lille har tenkt å være inne noen uker til!

De ville at jeg skulle være her en uke til... uten at de sjekka noe som helst! Da brøyt jeg fullstendig sammen. Ikke det jeg forventa. Men jeg drar hjem i morgen tidlig om det ikke skjer noe før det. Klarer verken slappe av, sove eller spise her... Klarer det bedre hjemme... De anbefalte det ikke da... Men jeg klarer virkelig ikke være her mye lenger. Er jo ikke akkurat lett når jeg må dele rom med folk som føder liksom...

dumt å være hjemme hvis kroppen setter igang med noe da? Skjønner så klart at du vil hjem, men de holder deg nok ikke der for ingenting heller.. Men syns de burde gi deg skikkelige forklaringer!

dumt å være hjemme hvis kroppen setter igang med noe da? Skjønner så klart at du vil hjem, men de holder deg nok ikke der for ingenting heller.. Men syns de burde gi deg skikkelige forklaringer!

Enig. Skjønner godt at du vil hjem,men det er jo mye tryggere å være der om det skjer noe.
Men de burde virkelig skjerpe seg med forklaringene sine!

Back
Topp