Skurv

[trultemor]

Elsker forumet
Noen andre som har baby med skurv?

Knerten min har det. Er det noe vits i å prøve å fjerne det nå eller vil det komme rett tilbake igjen?

Mi tulle har litt i panna, noe har gått bort. GIdder ikke stresse med det nei.

ORIGINAL: Stine88

hva er det?[8|] 

Sånn gul/brunt flass i hodebunnen

det har jenta mi hatt siden hu blei født, men hverken legen eller hs har sagt noe på det..

ORIGINAL: bondekone

har fått det nå i det siste, jeg stresset ikke noe med det på Dennis det enneste jeg gjorde var at jeg smurte hodebunnen hans inn med olje når vi badet og tørket godt med et hånkle og smørte inn olje hver dag, da ble det ikke så mye

Jeg oppdaget det sent på Eva Sofie siden hun hadde så innmari mye hår. Jeg har prøvd gang på gang og massere inn olje om kvelden og la henne sove med det om natta og dusje/gre ut flassen dagen etter, men får ikke vekk så mye. Hun har enda endel, får det ikke vekk. Hun har mye hår som gjør det vanskelig.

ORIGINAL: *JuLiAnE*

Elias har hatt MASSE! Jeg fikk et middel som heter salisylsyre av svigerinna mi som jeg smurte på og lot være på i noen timer, så vasket jeg og skrapet det av med neglene.. Etter 2 ganger var alt borte!
dette burde dere kjøpe!

Sikker på at det ikke var salisylolje??

ORIGINAL: Stine88

Det har tonje hatt mye av... var så ille at jeg brukte salisylsyre på det og "skrapte" vekk med en lusekam.. nå er alt borte[:D]

Syre??

ORIGINAL: witchofthenorth

Mi tulle har litt i panna, noe har gått bort. GIdder ikke stresse med det nei.

min og... det order seg  selv....

Tobias har hatt masse, men har gått litt vekk etterkvart. Prøve å gni litt med håndkle etter bad, men ellers har eg ikkje stressa med det..

Back
Topp